Erzin
Erzine gelmişken bi Hatay döner yiyelim dedik lakin felaket ötesi bir döner ile karşılaştık Hatay dönerde sos yok ketçapı şekerlendirip sos diye dönmüşler et yok marulu basmışlar yani beklenmedik bir olay Allah'tan ortam temiz de 2 puan verdik
erzinde severek yediğim tek döner
hala yıllar önce bıraktığımız lezzet.. yolunuz düşerse mutlaka yemelisiniz!
Yediğim en en kötü dönerdi lavaşın arasına ketçap sıkılıp sos dökülmüş biraz da sebze serpiştirilmiş halde servis edildi içerisinde tavuğu kürdanla aradım yediğime pişmanım bir daha asla gitmem böyle yere
Bayan garsonun tavırları çok gıcıktı gerçekten yemekleri iyi ama garsonlara biraz müşteriyle nasıl muhattap olması gerektiğini öğretmeliler
Dünyanın en iğrençve en kötü döneriydi aklı olan gitmez
| Dönerci |
| 3.9 / (213 yorum) |