Manavgat
Allah affetsin ama rezalet bir döner yedim .Karnım doyunca kalanını çöpe attım. Patateslere tuz dahi atmaya uğraşmamışlar. Para vererek alacağım hizmet bu olmamalı.
Sürümler gayet lezzetliydi ustalarimizin eline sağlık calisanlar güler yüzlüydü
En son ekmegi kızartın diye üstüne basa basa söyledim yine ısıtmadan vermişler bu kadar alakasız vurdum duymaz bir firma olamaz son kez yiyorum yiyebilirsem birdaha asla öncü bitmiştir
Arkadaş gurubuyla gidilecek, hem lezzet olarak hem atmosfer olarak önerebilecegim güzel bir işletme, lezzetli dokunuşlarla tam puanı hakediyor.
Çok saygılı çalışanları var ilk defa ziyaret etmeme rağmen menüdeki içerikleri bana anlatan garson arkadaş ve nasıl yardımcı olacağını bilen tezgâhtaki arkadaşlar çok iyi çalışıyor gerçekten türüf mayonezli denedim ve gerçekten lezziz taze hiçbir ürün soğuk değildi yemesi bir o kadar rahattı yemekten çok çalışana dikkat ederim her iki unsurda harikaydıok tavsiye ederim
Gerçekten tek kelime ile muazzam,çalışanlar çok samimi,yemekler mükemmel,atmosfer çok güzel????
Yeni el değişikliği yapmış,hizmet nezaket ve lezzet herşey çok güzel olmuş ???? ellerinize sağlık
Lavaş arasında, 4/3 oranında patates kızartması ve tavuk derisi seviyorsanız mutlaka tercih etmeniz gereken bir yer.
Öncelikle çalışanlar çok soğuk, benden sonra gelen müşteriye siparişi verdiler biz hala bekliyoruz , lavabolari wc pis peçete dahi yoktu . Yemek güzeldi doneri lezzetliydi.
| (0242) 742 00 08 |
| Dönerci |
| 3.7 / (56 yorum) |