Tire
lavaş mi yedik tavuk döner mi belli değil tavuğu dokundurmuslar resmen sosu zaten hiç yok derecedeydi çok kuruydu boyutu normaldi ve ortalama sürede geldi onda sıkıntı yok hiç böyle beklemiyordum yediğim en kotu döner
hiç böyle beklemiyordum rezalet
Çok kötü bir lezzet 1 alana 1 bedava diye milleti kandırıp soslu patates lavaş yediriyorsunuz.3-4,parça tavuk vardı onlarıda ağzımızdan çıkardık çiğ çiğ koymuşlar mide bulantısından mahvolduk.rezalet.
Tavuk dürüm yedim sabaha kadar midem bulandı karnım ağrıdı
2 arkadaş gittik resmen çiğ çiğ bembeyaz döner kesip üstüne çorba gibi sosu basmışlar insana yediriyorlar,2 gün evden çıkamadık mide bulantısından mahvolduk.yeni açılmıştır iyidir dedik gitmez olaydık.pavyon kapısı gibi adamdan geçilmiyor dükkanın içi.çalışanlar çok labali ve sevimsiz.bir daha önünden geçmeyiz.
Mükemmel mekan elinize sağlık gerçek lezzett
yedigim en kaliteli tavuk döner hijyenik ve bı o kadar da ilgi alaka üst seviyede herşey için teşekkürler iyiki varsınız iyiki tireye geldiniz
Enfes lezzet tire'de sonunda hijyenik bir mekan bulduk ilgi alaka gerçekten mükemmel tebrik ederim iyiki varsınız
Çok lezzetliydi hayatımda yediğim en güzel tavuk döner herkese tavsiye edilir ????
| (0232) 500 75 76 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.1 / (23 yorum) |