Şişli
Hayatımda yediğim en berbat dürüm biz boşuna mı para veriyoruz patatesler bayat allah aşkına döneri kesen kişi kör mü kestiği dönerin çiğ olduğunu göremiyor mu bulamaç gibi eğer ben bunu yersem zehirlenicem onu da biliyyorum param çöp oldu resmen hakkımı da helal etmiyorum rezil bir işletmesiniz burası derhal kapatılmalı bir iş yapıyorsanız işinizi hakkıyla yapın ya
Dürümünüz çok güzeldi dükkanda aynı zamanda temiz ve hijyenik bir işletme.Bir dönerci standartına göre fazla iyi bence
16 Şubat 2026 Tarihinde arkadaşımla yemek yemeye gittik 2 tavuk döner söyleyip köşe koltuklarda oturduk 10 dakika sonra yemekler geldi ortalama bir lezzeti vardı bir anda yukarıdan hamam böceği ya da çekirge gibi bir şey benim yemeğimin üzerine düştü aşırı kötü bir olaydı hala şokundayım önce bize paket servis önerdiler sonra dışarı çıktım arkadaşım yemeğin parasını iade olarak almıştı kesinlikle önermiyorum nereden yerseniz yiyin buradan yemeyin KESİNLİKLE GİTMEYİN.
Hergün zevkle yiyorum şiddetle tavsiye ediyorum
Hijyenik ve lezzetlidir
Gayret güzel ve hijyenik bir işletme
En sevdiğim dönerci bayıldım
Bir hataylı olarak İstanbulda yediğim en güzel dönerdi
Gayet guleryuzluhizmet ve lezzetli döneri vardi
Gayet başarılı elinize sağlık lezzet ve hizmet bayağı hostu
اقسم بلله العظيم ونا مسؤول امام الله سبحانه افضل شاورما انصح با الزياره طعم وجوده شكرا للاخ العزيز صالح
Arkadaşlar ile döner yemeye gittik hem çok ilgili hem çok güzel döner yedik bizler ilgilenen herkese ve özellikle Burak demir beye çok teşekkür ediyoruz mutlaka gidin❤️
best chicken Döner I’ve had in Istanbul! Must try if you are in the area.
شاورما لذيذه جداً ميزتهم يطولون ماقفلوا خبز الشاورما وطراوتها شي لذيذ جداً موقعهم على الشارع في منطقه حيويه تعاملهم جيد لابأس فيه يتكلمون عربي ومقدمين شاهي ضيافه
Telefon ile görüşen arkadaş bir öyle bir böyle diyor. Kuryeleri kendi aralarında kavga ettiği için bir yemek teslimatı 1 buçuk saat bekletiliyor. Gördüğüm en kötü öncü döner.
Abi döner sostan geçilmiyordu ve yedikçe mideniz ekşimeye başlıyor kalktık midemiz ağrıyor 3 saat geçti halen ağrı duruyor karnımda. Atmosferi güzel fakat öyle şarkılar açıyorlardı ki hem sesi yüksek hemde aşırı cinseldi. Bir daha gitmem, tavsiyede etmem.
servis hic guzel degildi eksik getirdi ve yanlis getirdigini soyleyince goz devirdi isiniz bu lutfen duzgun yapin donerleride hic begenmedik
| (0212) 550 84 77 |
| Dönerci |
| 3.9 / (135 yorum) |