Öncü Döner Silopi

Öncü Döner Silopi

Silopi

Yorumlar
Said Tuncer
Said Tuncer bir ay önce düzenlendi

Zurna döner yedim ama içine koydukları sos yüzünden bitiremedim çorbayı ekmek arası yapmışlardı sanki o kadar fazla koymuşlar. Daha önce de yedim o kadar aşırı değildi demek ki standardı yok o an nasıl karar verirse işte. Sos ayarlamasını iyi yapmalı

Tolga dincel
Tolga dincel bir ay önce

Paket siparişler içinde hiç tavuk veya et yok gibi lavaşa salça suyu döküp gelmiş ilk açıldığında iyiydi ama şuan malesef kalite yerlerde biran önce kendilerine çeki düzen vermeleri lazım

Senol Bayir
Senol Bayir bir ay önce

yedikte 5 saat sonra oyle bir midem yandi ki sanki asit ictim. Eksi puan olsa onu verirdim. 1 bile cok

Yaprak Tekeş
Yaprak Tekeş 2 ay önce

İlk başta açıldığında çok iyiydi ama şuanda pek öyle değil dönerleri sanki kalitesi azalmış gibi sosları çok su gibi ama kötü diyemem sevdim????????

UquR qök
UquR qök 2 ay önce

donerin İçinden tavuk derisi çıktı o günden beridir döner yemeyi bıraktım

Süleyman Salman
Süleyman Salman 3 ay önce
Ahmet Aydemir
Ahmet Aydemir 4 ay önce

Çay vermiyorlar et az koyuyorlar su paralı dönerde paralı

CİHAD GÜNEŞ
CİHAD GÜNEŞ 5 ay önce
Muhamed Gehveroglu
Muhamed Gehveroglu 5 ay önce

Afantaj menülerde şekersiz ziro lar var ve içilmiyor öncü döner yemeği gayet iyi ve tafsiye ediyorum ????

Hüseyin Şahin
Hüseyin Şahin 6 ay önce

Sipariş çok hızlı, lezzeti güzel, çalışanları gayet nazik bir işletme. Teşekkürler.

Adem Erener
Adem Erener 7 ay önce
Osuran Kürt geyik
Osuran Kürt geyik 7 ay önce

Burası haklarını yemeyelim açılış günü çok güzeldi sonrasında birkaç kere gittik tadını bozmuştu güzel değildi lavaşı hamur gibiydi içinde çok sos var sostan dolayı tavuğun tadı gelmiyor eti de aynı şekilde bir daha yemem Orkun ışıtmak'ın burayı ziyaret etmesi gerek dönerin tadı değiştirilemeyeceği kadar kötü

CanisMajoris
CanisMajoris 7 ay önce

lavaş hamur. içi dolu sos. et yok. 190tlye zurna alıyorsun hamur lavaş yiyerek doyuyosun. çok kötü.

Vedat Yildiz
Vedat Yildiz 8 ay önce

Yorumlara bakarak istedik yorum yapan arkadaşlar demekki hayatında döner yememişler sallamışlar hamur gibiydi ve buz gibiydi beklediğimiz gibi çıkmadı

Burhan İmamoğlu
Burhan İmamoğlu 8 ay önce

Et döneri aşırı kötüydü. Fiyatlar da Silopi şartlarına göre baya pahalı.

Taha Evrens
Taha Evrens 8 ay önce

Et döner yenilemeyecek kadar kötüydü.

Yusuf Eymen
Yusuf Eymen 9 ay önce

Yemekler çok güzel ve sıcaktı çalışanlar çok güler yüzlü özellikle Emrah bey

Yasin Mıtlın
Yasin Mıtlın 9 ay önce

Personeller çok iyi yediğimiz döneri herkese tavsiye ediyorum

hakan demir
hakan demir 9 ay önce

Bu bölgeye böyle bir iş yeri lazımdı. Döneri çok lezzetli hijyen koşulları çok iyi fiyat olarak da gayet uygun

Sema Örencik
Sema Örencik 9 ay önce

Sürekli tüketmekteyiz bu lezzet bizi fazlasıyla memnun ediyor ayrıca Emrah beye teşekkür ederiz güler yüzü için

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.