Pursaklar
Tavuk dönemiz yenilmeyecek kadar soğuk geldi dünden mi kalanı getirdiler bilmiyorum ama ilk kez gelişimdi kimseye tavsiye etmiyorum
Genel olarak kötü bir yer temiz değil ve en yakın zamanda sağlık bakanlığı ile iletişime geçeceğim
cok kotuydu 50dk bekledik ve tavuk eti siyahtı yanmamasına ragmen patates durumden 10dk sonra geldi ortam cok pis ilgilenmiyorlar ayrıca arapca konusuyorlar??? kesinlikle onermiyorum bunun yerine yandaki yaprak donere gidin
Burası kadar gerçekten rezalet bir yer Yok. Paket servislemesi berbat. 20 dakika içinde teslimat dediler 1 buçuk saatte ancak arayıp sorduğum da ise paketi getiren beyfendiye suç attılar halbuki et bitmiş onu beklemişler. Keşke aradığımız zaman doğruyu söylesiniz. Ve paketleme de çok kotu kutu ayran hep yiyeceklerin içine dökülmüş.
siparişimiz hem eksik hem de notta belirtmemize rağmen çıkardıgımız ürünleri içinde koyarak gönderdiler 4 dürüm söyledik 2 si geldi diğer 2sini unutmuşlar getiriyoruz dediler onlarda yanlış geldi yenisinin gelmesi ilk siparişle 2 saati geçti bin pişman olduk
Döner fena değildi yanmış dürüm geldi
Hatay usulü 2/3 yıldır burdan sparıs verıyorum son 2/3 aydır çok kötü gelıyor kuru sos yok tat yok tavuk kuru maalesef artık bu son sparısım di
Tadı çok kötüydü içindeki patates yumuşak eski patates konmuş gibiydi ve içinde hiç et yoktu ekşi bir tadı vardı hiç beğenmedim tavsiye etmem
Daha telefonları bile açmıyor yüzsüzler
| (0312) 527 00 77 |
| Dönerci |
| 2.4 / (96 yorum) |