Onikişubat
Döner siparişi verdim yarım saat sürer dedi 1 saat sürdü bilerek gece sipariş verdim çünkü sakin olduğunu bildiğim için istediğimiz gibi gelmedi soğuk ve döner ekmeği çok serttir yanmış parçalar vardı farklı şubelerdede yedim ama burası için hayal kırıklığına uğradım görselleri eklemedim yazmak istedim sadece biraz daha dikkatli olun
Trendyolyemekten sipariş verdim 80 85dakika sonra kurye beni arayarak yanlış adrese geldiğini söyledi ve konum istedi, konum ve açık adres yazarak ilettim. Geldiğini ve aşağıda olduğunu söyledi açmama rağmen kapıyı bir türlü yukarı cıkmadı ve geri aradı (yanlış bloğun önüne gitmiş bu seferde) ve adresi sonunda buldu. ŞAKA GİBİ YANLIŞ SİPARİŞİ GETİRMİŞ BU SEFERDE. Gecenin birinde 1.5 saat yanlış siparişi beklediğime inanamıyorum!
Gelmeden aradım siparişim hazır olması için fakat 20 dakika sonra geldiğimde hazır degildi kasadaki bayan çalişan unuttuğunu fark etti ustaya bir döner siparişi verdi patateslerin baharatli dönerin soslu olmasını rica etmiştim telefonda bunlari hiç umursamadan sadece bir döner dedi bu kadar ilgisiz mecburen çalişiyormuş gibi davranan bi personel neden çalıştiriyorsunuz anlamıyorum.Çocuklarım arabada bekliyor acelem var dediğim halde fazlasıyla bekledim ve kasadaki bayanın tavırları hiç hoş değildi en azından Bi özür dileyebilirdi çok umursamazdi.3 ay önce çalısan kasiyer arkadaş çok daha nazikti ve döner daha lezzetliydi . Soslu istediğim halde kupkuru döner hazırlamişlar.bir daha uğrayacagimi sanmiyorum.usta ve çalışan garson bayan çok nazikti fakat kasadaki bayanın acil değiştirilmesi lazım.
Sözde ögrenci dostu olduklarını ve lavaslarini övüyorlar fakat arayıp döner söyledim bir kac malzeme cikarttirilmasini istedim siparisimi iptal edip yüzüme kapattilar geri aradigimda küfrettiler rezalet bir yer esnaflik 0 ben bir ögrenci olarak üzülüyorum bu vasiflar maraşın yemek kültürünü zedeliyorlar
NIMETE SAYGIM SONSUZ AMA NIMET DEMEYE BIN SAHIT ISTER. TAVUKLARIN ICINDE RESMEN LASTIK VAR HER BIRI KAYIS GIBI. CIGNEMEYE BASLAYINCA DIREKT INSANIN MIDESI BULANIYOR. ALLAH ASKINA TAVUK'UN NERESINI KOYUYORSUNUZ DURUME. TAM ANLAMIYLA REZALET. DUNYADA SADECE BU DONERCI KALSA YINE YEMEM O DERECE IGRENC
Paket yaptırdım ve turşudan sinek çıktı. Rezalet
Her şey muhteşemdi Yemekler son derece lezzetliydi. Mekân hem çok güzel hem de oldukça temizdi.
Harika bir lezzet ve hijyenik ortam hersey cok güzeldi
Hem hijyen temizlik hem lezzet olarak kusursuz bir işletme
ÇOK GÜZELDİİİ MÜKEMMELDİİİ
Harika temiz ve titiz bir işletmee herkese tavsiye ederim
inşallah bir an önce kapanırda işini iyi yapan birisi devralır. Güzelim öncü ne halde
Çok lezzetli mükemmel bir lezzet. Temiz ve titizlikle çalışıyorlar bence dönerciler arasında 1 numara.
Berbat bir döner tavuğu semsert diş geçmiyor neredeyse
Gıda zehirlenmesi yaşatan gerçekten berbat bi yer baharat sos derken tadı anlaşılmıyor asla tüm gece doktorda geçirdik gıda zehirlenmesinden dolayı canınızın kıymeti yoksa sipariş verin o aldığınız para zehir zıkkım olsun
Eşim yedi zehirlendi dünden beri ne yaşadığımızı anlamadık kesinlikle üç kuruşu bile haketmiyorlar canınızın değeri varsa yemeyin burdan
Gıda zehirlenmesi için birebir doktor gıda zehirlenmesi yaşıyorsunuz dedi şok oldum canınız ucuzsa söyleyin insanların canını bu kadar hiçe Sayan bi yer görmedim dünden beri acı çekiyorum
0 puan olsaydı 0 puan çok kötü servis çok yavaş servis 1 saat oldu akşam yemeği yiyebilirdim
| (0344) 503 40 50 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.5 / (49 yorum) |