Öncü Döner Onikişubat

Öncü Döner Onikişubat

Onikişubat

Yorumlar
Sadettin Kaya
Sadettin Kaya bir gün önce

Döner siparişi verdim yarım saat sürer dedi 1 saat sürdü bilerek gece sipariş verdim çünkü sakin olduğunu bildiğim için istediğimiz gibi gelmedi soğuk ve döner ekmeği çok serttir yanmış parçalar vardı farklı şubelerdede yedim ama burası için hayal kırıklığına uğradım görselleri eklemedim yazmak istedim sadece biraz daha dikkatli olun

ahmet kılınç
ahmet kılınç bir hafta önce
Kemalcan KIZDIRICI
Kemalcan KIZDIRICI 2 hafta önce

Trendyolyemekten sipariş verdim 80 85dakika sonra kurye beni arayarak yanlış adrese geldiğini söyledi ve konum istedi, konum ve açık adres yazarak ilettim. Geldiğini ve aşağıda olduğunu söyledi açmama rağmen kapıyı bir türlü yukarı cıkmadı ve geri aradı (yanlış bloğun önüne gitmiş bu seferde) ve adresi sonunda buldu. ŞAKA GİBİ YANLIŞ SİPARİŞİ GETİRMİŞ BU SEFERDE. Gecenin birinde 1.5 saat yanlış siparişi beklediğime inanamıyorum!

hamide üresin
hamide üresin bir ay önce

Gelmeden aradım siparişim hazır olması için fakat 20 dakika sonra geldiğimde hazır degildi kasadaki bayan çalişan unuttuğunu fark etti ustaya bir döner siparişi verdi patateslerin baharatli dönerin soslu olmasını rica etmiştim telefonda bunlari hiç umursamadan sadece bir döner dedi bu kadar ilgisiz mecburen çalişiyormuş gibi davranan bi personel neden çalıştiriyorsunuz anlamıyorum.Çocuklarım arabada bekliyor acelem var dediğim halde fazlasıyla bekledim ve kasadaki bayanın tavırları hiç hoş değildi en azından Bi özür dileyebilirdi çok umursamazdi.3 ay önce çalısan kasiyer arkadaş çok daha nazikti ve döner daha lezzetliydi . Soslu istediğim halde kupkuru döner hazırlamişlar.bir daha uğrayacagimi sanmiyorum.usta ve çalışan garson bayan çok nazikti fakat kasadaki bayanın acil değiştirilmesi lazım.

Arda KABA
Arda KABA bir ay önce
Gelgaefmtye
Gelgaefmtye bir ay önce

Sözde ögrenci dostu olduklarını ve lavaslarini övüyorlar fakat arayıp döner söyledim bir kac malzeme cikarttirilmasini istedim siparisimi iptal edip yüzüme kapattilar geri aradigimda küfrettiler rezalet bir yer esnaflik 0 ben bir ögrenci olarak üzülüyorum bu vasiflar maraşın yemek kültürünü zedeliyorlar

Kevser
Kevser 3 ay önce

NIMETE SAYGIM SONSUZ AMA NIMET DEMEYE BIN SAHIT ISTER. TAVUKLARIN ICINDE RESMEN LASTIK VAR HER BIRI KAYIS GIBI. CIGNEMEYE BASLAYINCA DIREKT INSANIN MIDESI BULANIYOR. ALLAH ASKINA TAVUK'UN NERESINI KOYUYORSUNUZ DURUME. TAM ANLAMIYLA REZALET. DUNYADA SADECE BU DONERCI KALSA YINE YEMEM O DERECE IGRENC

yasir cihan Demir
yasir cihan Demir 3 ay önce

Paket yaptırdım ve turşudan sinek çıktı. Rezalet

Marmara N
Marmara N 3 ay önce

Her şey muhteşemdi Yemekler son derece lezzetliydi. Mekân hem çok güzel hem de oldukça temizdi.

Omer Yıldırım
Omer Yıldırım 3 ay önce

Harika bir lezzet ve hijyenik ortam hersey cok güzeldi

Oktay Eren
Oktay Eren 3 ay önce

Hem hijyen temizlik hem lezzet olarak kusursuz bir işletme

unyt unyt
unyt unyt 3 ay önce

ÇOK GÜZELDİİİ MÜKEMMELDİİİ

Gülsüm Tüfekçi
Gülsüm Tüfekçi 3 ay önce

Harika temiz ve titiz bir işletmee herkese tavsiye ederim

Mustafa said Yılmaz
Mustafa said Yılmaz 3 ay önce

inşallah bir an önce kapanırda işini iyi yapan birisi devralır. Güzelim öncü ne halde

Betül Tosun
Betül Tosun 3 ay önce

Çok lezzetli mükemmel bir lezzet. Temiz ve titizlikle çalışıyorlar bence dönerciler arasında 1 numara.

Goat Dusan
Goat Dusan 3 ay önce

Berbat bir döner tavuğu semsert diş geçmiyor neredeyse

Sümeyye Aksoy
Sümeyye Aksoy 3 ay önce

Gıda zehirlenmesi yaşatan gerçekten berbat bi yer baharat sos derken tadı anlaşılmıyor asla tüm gece doktorda geçirdik gıda zehirlenmesinden dolayı canınızın kıymeti yoksa sipariş verin o aldığınız para zehir zıkkım olsun

Olcay Okucu
Olcay Okucu 3 ay önce

Eşim yedi zehirlendi dünden beri ne yaşadığımızı anlamadık kesinlikle üç kuruşu bile haketmiyorlar canınızın değeri varsa yemeyin burdan

Ülger Koyuncu
Ülger Koyuncu 3 ay önce

Gıda zehirlenmesi için birebir doktor gıda zehirlenmesi yaşıyorsunuz dedi şok oldum canınız ucuzsa söyleyin insanların canını bu kadar hiçe Sayan bi yer görmedim dünden beri acı çekiyorum

Çağan Yağ
Çağan Yağ 3 ay önce

0 puan olsaydı 0 puan çok kötü servis çok yavaş servis 1 saat oldu akşam yemeği yiyebilirdim

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.