Ödemiş
Çok pahalı yavaş servis yemek güzel
4 kişilik Siparişimizi verirken bol turşu bol soslu dememize rağmen 2 tane turşu paketi koyup dürümleride sossuz ve bayat patatesli göndermişler memnun kalmadık
Çoçuklar için ayrı özel ilgi ve sevgi ayrıca içeriye girdiğimizde güzel bir karşılama var yemekler için zaten diyecek bir şey yok
Daha önce bu şubeden yedim sipariş verip de yedim başka şehirdeki öncü dönerden de yedim her türlü şansı verip yedim ama bu kadarı olmaz ne zaman yesem aşırı karın ağrısı mide bulantısı yaşıyorum sorun benden değil firmadan kaynaklı buna artık eminim çok üzgünüm ama bu sorunu yaşayan arkadaşlarım da var sadece ben de değil.Dürümümün içinden filizlenmiş patates çıktı ve üç tane derili tavuk eti çıktı kısaca bu kadar para verip tavuk derisi filizlenmiş patates ve macera olsun diye karın ağrısı yaşamak isterseniz buyrun yiyin afiyet olsun
Gıda zehirlenmesi yaşadık gece 21.30 civarı sakın yemeyin gerekli yerlere şikayet edeceğim sizleri.
Gece eve sipariş ettik zurna ekleme döner mi yapıyorlar ne yapıyorlar Gece boyu karın ağrısından öldük tadıda iğrençti hastalandık yemeyin yedirtmeyin.
3-5 Kuruş fazla kazanacağım diye kendinize zarar veriyorsunuz.
Her şey mükemmel servis mükemmel hizmet mükemmel atmosfer mükemmel hayatımda yediğim en iyi dönerlerden bir tanesi döner diye buna denir arkadaşım öneriyorum herkese bence düşük fiyatla alınabilecek en iyi dönerlerden bir tanesi
ZEHİRLENMEK istiyorsanız burayı tercih edebilirsiniz yedik ve ZEHİRLENDİK
| (0232) 337 37 37 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.9 / (58 yorum) |