Öncü Döner Nusaybin

Öncü Döner Nusaybin

Nusaybin

Yorumlar
Halime Şen
Halime Şen bir ay önce

Nusaybin'de gittiğim en iyi dönerci şapkalı dönerci abi işinde disiplinli cidden Nusaybin en iyi donercilerinden

Sinan Karabıyık
Sinan Karabıyık 2 ay önce

Böyle bir mekan nasıl olur da bu kadar düşük puanlanır anlayamıyorum. Esnaf tarafından art niyetli olarak kötülendiğini düşünüyorum. Zira kiminle yediysek hepsi çok beğendi. Çok daha fazlasını hak eden bir işletme. .

Fatma COŞAR
Fatma COŞAR 2 ay önce

Nusaybinde tercih edilebilecek nadir mekanlardan, çok memnun kaldık. ????????

Merve
Merve 2 ay önce

Puanı düşük ve yorumlarının olumsuz olduğunu görerek tereddütle yaklaştığım bir yer olmuştu. Fakat yorumların aksine gayet güzel, temiz ve lezzetli bir mekan. Olumsuz yorumlara aldanmayınız, Nusaybine gelip tavuk dürüm tercih edebileceğiniz nadir mekanlardan.

feza
feza 2 ay önce

1 alana 1 bedavaya gittik arkadaşımla. normalde bi doner tahminen 100 falan dedik bi bedavaysa 50 tlye duser. calisan diyor borcunuz 210. donerin tanesi 90 tuttu. digeri bedava oluyor. 2 ayran da 120 tl tuttu (????) arkadasimla birbirimize baktik dedik he ehe, kitap parasi gitti. neyse gulumsedik kadina sonra dedim ayrandan vazgectik, pepsi alcaz yani bi pepsi max 50-60 tutar kadin dedi pepsi tanesi 80 tl. oturduk aglaya aglaya donerimizi yiyerek 80 tllik pepsimizi içtik. valla tesekkur ederiz, hayatimizda bu kadar pahali luks bi yemek yemedik. yasasin emperyalizm! bizde o pepsiyi icecek agiz yoktu, deneyim oldu. annem ogrense beni dover bi ay ac birakir. neyse tadi guzeldi, elinize saglik, hayatimda yedigim en guzel ekmek arasi patatesti????????????????????????????

Şükran Bulut
Şükran Bulut 2 ay önce
musa Çelik
musa Çelik 2 ay önce

Donerleri cok guzel hizmetleri mukemmel calisanlar yardimci oluyor herseye hijyenik bir yer 5 puani hakediyor

İbrahim Arbağ
İbrahim Arbağ 2 ay önce

Kaç defadır yerinde yemek yiyorum hijyenik konusunda bişey diyemem ama yemek tadı süper diyemem

Yasin Alp
Yasin Alp 3 ay önce

İzmir’den geldim yolum düşmüşken tadına bakayım dedim artık döner yemeye Mardin’e gelirim bu dönerden sonra başka bi dürümü ağzıma sokacagımı sanmıyorum eve sipariş verildiği zaman da çok hızlı getiriyorlar kurye Ömer bey hızlı ve çok nazik kuryemizede burdan teşekkür ederim

VASFİ ALTINKAYNAK
VASFİ ALTINKAYNAK 4 ay önce

Bugün nusaybin öncü döneri tercih ettik ettiğimize bin pişman olduk tat yok lezzet yok sadece sos patates et var mı yok mu belli değil zaten yedikten kısa bir zamanda rahatsızlık verdi ilk ve son kes olacak

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.