Mustafakemalpaşa
Yemekler soğuktu çalışanlar kendi aralarında kavga ediyorlardır avantaj diye sattıkları menü bile pahalıydı sosta aşırı derecede sarımsak kokusu geliyor ve rahatsız ediyor gelmenizi tavsiye etmem ayrıca hijyenik değil
Mustafakemalpaşa ya yeni taşındım bilindik lezzet olarak öncü dönerden yemek istedim lakin diğer öncüler gibi değil daha lezzetli yapmışlardı dürümü eve sipariş verdiğimde de gayet hızlı ve sıcak geldi
daha önce yemiştim begenmemiştim ama şuan yenilenen ekibiyle ve lezzet farkıyla beni çok etkiledi artık dürüm anlamında yeni yerim burası
Yediğim en kötü dönerdi daha ucuz ve daha güzel yerler var iken insanların neden hala daha buradan yediğine anlam veremiyorum garsonlar ve hizmet rezil bir an önce mustafakemalpaşadan gitmeleri gerekiyor....
Sosu çok guzel
Sandviç siparişimizi telefonla arayarak verdik. Yemekler çok kötü geldi, tavuk kirli, bayat ve çok sertti. Kediler bile yemedi. Aradım ve özür dilediler. Parayı iade etmediler ama yeni sandviç gönderdiler ama hiçbir şey değişmedi. Tavukta tüyler vardı ve kirliydi. Çok iğrençti.
Sipariş verdigimiz puding bozuk cıktı
| (0224) 613 30 03 |
| Dönerci |
| 3.0 / (226 yorum) |