Öncü Döner Mustafakemalpaşa

Öncü Döner Mustafakemalpaşa

Mustafakemalpaşa

Yorumlar
Ebru Durmaz
Ebru Durmaz 3 hafta önce

Yemekler soğuktu çalışanlar kendi aralarında kavga ediyorlardır avantaj diye sattıkları menü bile pahalıydı sosta aşırı derecede sarımsak kokusu geliyor ve rahatsız ediyor gelmenizi tavsiye etmem ayrıca hijyenik değil

Azrail
Azrail bir ay önce

Mustafakemalpaşa ya yeni taşındım bilindik lezzet olarak öncü dönerden yemek istedim lakin diğer öncüler gibi değil daha lezzetli yapmışlardı dürümü eve sipariş verdiğimde de gayet hızlı ve sıcak geldi

İclal idil Oğuz
İclal idil Oğuz 2 ay önce
Çisem
Çisem 2 ay önce

daha önce yemiştim begenmemiştim ama şuan yenilenen ekibiyle ve lezzet farkıyla beni çok etkiledi artık dürüm anlamında yeni yerim burası

Anıl mert Bican
Anıl mert Bican 3 ay önce

Yediğim en kötü dönerdi daha ucuz ve daha güzel yerler var iken insanların neden hala daha buradan yediğine anlam veremiyorum garsonlar ve hizmet rezil bir an önce mustafakemalpaşadan gitmeleri gerekiyor....

İbrahim Çam
İbrahim Çam 3 ay önce

Sosu çok guzel

HASANCAN AKSİN
HASANCAN AKSİN 4 ay önce
Ayat AlBounı
Ayat AlBounı 4 ay önce

Sandviç siparişimizi telefonla arayarak verdik. Yemekler çok kötü geldi, tavuk kirli, bayat ve çok sertti. Kediler bile yemedi. Aradım ve özür dilediler. Parayı iade etmediler ama yeni sandviç gönderdiler ama hiçbir şey değişmedi. Tavukta tüyler vardı ve kirliydi. Çok iğrençti.

mehmetrahman köse
mehmetrahman köse 4 ay önce
Yigit
Yigit 4 ay önce

Sipariş verdigimiz puding bozuk cıktı

İletişim Bilgileri
(0224) 613 30 03
Dönerci
3.0 / (226 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.