Öncü Döner Merkez

Öncü Döner Merkez

Merkez

Yorumlar
Felek Cengiz
Felek Cengiz 3 hafta önce
Aydoğdu 68
Aydoğdu 68 2 ay önce

Siparişi 1:45 dakikada 10 defa aramada anca getirdiniz. ÖNCÜ DÖNER kalitesine yakışmıyor beceremiyorsanız yapmayın

Ahmet Akgül
Ahmet Akgül 2 ay önce

İdare eder ,sos orjinal deyil sanırım .

Emir ERKARA
Emir ERKARA 3 ay önce

Çok kötü

Tuğrul Yıldır
Tuğrul Yıldır 4 ay önce

Şırnak öncü dönere teşekkürlerimi sunuyorum bana döner yemeyi bugün itibari ile bıraktırdıkları için gerçekten berbat bir deneyim.. çöpe atılacak turşuyu paketmişler üzerindeki saç kılı ise muhtemelen düşmüştür diye düşünüyorum yoksa hijyenik açısından asla ama asla ödün vermezler yani.. inşallah o turşular yere falan düşmemiştir. Yapacaksanız adam gibi yapın yapmayacaksınız da bırakın öncü dönerin ismini zedelemeyin iyi günler diliyorum.

Sümeyray yıldız
Sümeyray yıldız 5 ay önce

Yemek sepetinden sipariş veriyorum ve cidden Şırnak'ta iyi yapan tek yer güzel bir döner mi hayır fena değil sepete eklediğimiz ürünleri eksik ve patatesleri hiç çıtır değil

Yasar Batmaz
Yasar Batmaz 6 ay önce

Çok güzeldi elinize sağlık

Harun
Harun 6 ay önce

Şırnak'ta yediğim en güzel dönerdi

Mahir Sümen
Mahir Sümen 7 ay önce

Yemek harikaydı kurye ise cok samimiydi 5 yildizi hak eden bı şirket

Gökalp Biçici
Gökalp Biçici 7 ay önce

Çok kötü çok.

Sefa Altaş
Sefa Altaş 7 ay önce
Ahmet Gulenc
Ahmet Gulenc 8 ay önce

Sipariş alan kişi pos itedigim helde göndermedi Kurye arkadaş için 4 verdim

MUHAMMED
MUHAMMED 9 ay önce

Boyu beklediğimden küçük geldi tadi idareydi ve geç teslim edilei en az bir 20 dk geçmiştir

Oğuz Yalçın
Oğuz Yalçın 9 ay önce
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 9 ay önce

Sos baharat ve lezzet tam uyumlu

Erhan Topuz
Erhan Topuz 10 ay önce

Diğer şehirlerdeki şubelere göre içine konulan dönerin miktarı ve lezzeti kesinlikle daha kötü. Kaç oldu eve sipariş ediyorum her defasında daha kötü bir deneyim oluyor. Hem gramajı eksik hem de lezzeti. Bir daha bu şubeden yiyeceğimizi sanmıyorum.

Metin Geçkin
Metin Geçkin 10 ay önce

Çalışanlar ve hizmet hiç iyi değil sıfır

Berat Cevheri
Berat Cevheri bir yıl önce
Musab Tunç
Musab Tunç bir yıl önce

İçinde et yok full patates cips almaya kalmayın yarım patates

Vedat Yıldız
Vedat Yıldız bir yıl önce

Açılışını beklediğimize değdi harika mekan Muhteşem lezzet başarılı????????

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.