Merkez
Arkadaşlar döner yaptırdım Eve geldim açtım yiyecektim içinden kıl çıktı paramızla mağdur oluyoruz yani
Öncelikle selamün aleyküm sonrasına gelecek olursak dükkandan sadece 300 metre mesafemiz var misafirim olduğu için gidip alamadım mecbur kaldım eve sipariş verdim 01.24 saatte sipariş elime ulaştı sipariş çok soğuktu evet biliyorum hava şartlarından dolayı ama ne olursa olsun sipariş yola çıktığında ilk benim adresime teslim etmeniz daha makbuldu çok kötüydü birdaha sipariş verir miyim hayır tabikide elinize sağlık çok kötüydü
Hayatımda yediğim yemeye çalıştığım en iğrenç en berbat öncü dürümdü. Yarısını bitiremedim içinde topak topak çiğ pişmemiş tavuklar vardı. Boyut küçücük kalmış. İşletmeye girince buram buram salça ve margarin kokuyordu. Bir yıldız bile haketmiyorsunuz
Çalışanlar güler yüzlü değiller döner berbattı ekmeği fazla kızarsın dememe rağmen hamurdu tavuk hem derili hemde pişmemişti şans vermek istemiştim ama pişman oldum.
Çalışanlar çok suratsız.
Yemeksepeti üzerinden sipariş verdik çok geç geldi. Ayrıca soğuktu.
yarın gelseydi
Berbattı
| (0384) 213 22 66 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.3 / (214 yorum) |