Öncü Döner Merkez

Öncü Döner Merkez

Merkez

Yorumlar
Tugba Karacelik
Tugba Karacelik 2 hafta önce
musa devecioğlu
musa devecioğlu 2 hafta önce
Ceylan
Ceylan 2 hafta önce

Arkadaşlar döner yaptırdım Eve geldim açtım yiyecektim içinden kıl çıktı paramızla mağdur oluyoruz yani

Behii Dribbling
Behii Dribbling 3 hafta önce

Öncelikle selamün aleyküm sonrasına gelecek olursak dükkandan sadece 300 metre mesafemiz var misafirim olduğu için gidip alamadım mecbur kaldım eve sipariş verdim 01.24 saatte sipariş elime ulaştı sipariş çok soğuktu evet biliyorum hava şartlarından dolayı ama ne olursa olsun sipariş yola çıktığında ilk benim adresime teslim etmeniz daha makbuldu çok kötüydü birdaha sipariş verir miyim hayır tabikide elinize sağlık çok kötüydü

recep malaz
recep malaz 3 hafta önce

Hayatımda yediğim yemeye çalıştığım en iğrenç en berbat öncü dürümdü. Yarısını bitiremedim içinde topak topak çiğ pişmemiş tavuklar vardı. Boyut küçücük kalmış. İşletmeye girince buram buram salça ve margarin kokuyordu. Bir yıldız bile haketmiyorsunuz

Saliha Türk
Saliha Türk bir ay önce

Çalışanlar güler yüzlü değiller döner berbattı ekmeği fazla kızarsın dememe rağmen hamurdu tavuk hem derili hemde pişmemişti şans vermek istemiştim ama pişman oldum.

Ensar Türk
Ensar Türk bir ay önce

Çalışanlar çok suratsız.

Hamza Karakaya
Hamza Karakaya bir ay önce

Yemeksepeti üzerinden sipariş verdik çok geç geldi. Ayrıca soğuktu.

Tunahan keskin
Tunahan keskin bir ay önce

yarın gelseydi

Fehmi Yurdakul
Fehmi Yurdakul bir ay önce

Berbattı

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.