Merkez
Tam 1 buçuk saat oldu dürümüm hala gelmedi arıyorum meşgul çalıyor ben arıyorum açan yok telefon açılsa getiremiyoruz dese sıkıntı yok rezillik
Çok iyi
Dürümler hem soğuk hemde kuru geldi bi daha kesinlikle gitmem
Öncü döner kalitesi aramayın arkadaşlar patates soğuk ekmek yanık sos az kısacası bi döner ne kadar kötü olabilir ise o kadar kötü
Çok kötü berbat yemeyin dürüm lastik gibi
Özentisiz dürüm yapan bir yer. Iki tane tavuk dürüm sipariş ettik bir tanesindeki patatesler sanki çürümüş gibiydi. Hazırlayan ustaya ve diğerlerine gösterdim ilk başta kabûl etmedilerse sonra kabûl ettiler bir daha daha dikkatli oluruz dediler. Ama bilerek özentisiz bir şekilde hazırlanmış olduğu çok belliydi bana göre. Bir daha gitmem gidenlerde kendileri bilir.
| (0364) 333 00 16 |
| Dönerci |
| 3.4 / (567 yorum) |