Öncü Döner Merkez

Öncü Döner Merkez

Merkez

Yorumlar
Tuğrul Yıldırım
Tuğrul Yıldırım bir hafta önce

Tam 1 buçuk saat oldu dürümüm hala gelmedi arıyorum meşgul çalıyor ben arıyorum açan yok telefon açılsa getiremiyoruz dese sıkıntı yok rezillik

Karakus Süreyya
Karakus Süreyya bir hafta önce
ERAY
ERAY 2 hafta önce

Çok iyi

burak gökmen
burak gökmen bir ay önce

Dürümler hem soğuk hemde kuru geldi bi daha kesinlikle gitmem

osman Çelik
osman Çelik bir ay önce

Öncü döner kalitesi aramayın arkadaşlar patates soğuk ekmek yanık sos az kısacası bi döner ne kadar kötü olabilir ise o kadar kötü

arda tankal
arda tankal 2 ay önce

Çok kötü berbat yemeyin dürüm lastik gibi

srk05
srk05 2 ay önce düzenlendi
ilknur Tabak
ilknur Tabak 3 ay önce
erol kalkan
erol kalkan 4 ay önce

Özentisiz dürüm yapan bir yer. Iki tane tavuk dürüm sipariş ettik bir tanesindeki patatesler sanki çürümüş gibiydi. Hazırlayan ustaya ve diğerlerine gösterdim ilk başta kabûl etmedilerse sonra kabûl ettiler bir daha daha dikkatli oluruz dediler. Ama bilerek özentisiz bir şekilde hazırlanmış olduğu çok belliydi bana göre. Bir daha gitmem gidenlerde kendileri bilir.

Serdar KÜTÜK
Serdar KÜTÜK 4 ay önce
İletişim Bilgileri
(0364) 333 00 16
Dönerci
3.4 / (567 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.