Merkez
Eski tadı yok artık bozdular eski donerlerinin tadından eser yok ????
10 dakika kadar önce sipariş vermek için içeri girdim, kasada iki bayan vardı, biri telefonla konuşuyordu diğer kapalı olan bayan siparişinizi alayım dedi. Daha siparişim ağzımda konuşuyorken yüzünü yanındaki bayana çevirip onunla konuşmaya başladı. Çıktım ordan.Saygısızlık olarak görüyorum bu davranışını ve marka itibarını küçük düşürücü hareketler olarak yorumluyorum.
Batmanda ilkez öncü döner denedik denediğimize pişman olduk tavuktan çok patates vardı sosu kötüydü 120 gr et olduğunu sanmıyorum aç olmamıza rağmen kötüydü çalışanlar ilgiliydi ona lafım yok ama bir daha asla uğramayacağımız yerler listesine girdi.
Ekmek arası patatesmi tavuk dürüm mü belli değil:)
Hizmet Muazzam Servis Muazzam Lezzet Muazzam Güleryüzluluk Muazzam Teşekkürler Gurme Erkan
soğuk geldi sosu da aşırı baydı
Kapıda 130 tl yazıyor 2 tane gidip istedik yedikten sonra 330 tl aldılar bizden dolandırıcık yani
Daha önce farklı şehirlerde severek yediğim döner Batman'da çok kötü yapılıyor. Eğer diğer şehirlerde de böyleyse.... Telefondaki beyefendi daha nasıl sipariş alınır bilmiyor..
| (0488) 214 05 05 |
| www.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.4 / (179 yorum) |