Öncü Döner Merkez

Öncü Döner Merkez

Merkez

Yorumlar
May
May 3 gün önce

Eski tadı yok artık bozdular eski donerlerinin tadından eser yok ????

Vedat Temel
Vedat Temel 3 gün önce

10 dakika kadar önce sipariş vermek için içeri girdim, kasada iki bayan vardı, biri telefonla konuşuyordu diğer kapalı olan bayan siparişinizi alayım dedi. Daha siparişim ağzımda konuşuyorken yüzünü yanındaki bayana çevirip onunla konuşmaya başladı. Çıktım ordan.Saygısızlık olarak görüyorum bu davranışını ve marka itibarını küçük düşürücü hareketler olarak yorumluyorum.

Yunus Emre Macıroğlu
Yunus Emre Macıroğlu 4 gün önce

Batmanda ilkez öncü döner denedik denediğimize pişman olduk tavuktan çok patates vardı sosu kötüydü 120 gr et olduğunu sanmıyorum aç olmamıza rağmen kötüydü çalışanlar ilgiliydi ona lafım yok ama bir daha asla uğramayacağımız yerler listesine girdi.

Ali Kemal
Ali Kemal bir hafta önce
Aldödöc
Aldödöc 2 hafta önce
İslam Yetiş
İslam Yetiş bir ay önce

Ekmek arası patatesmi tavuk dürüm mü belli değil:)

Erkan Yüce
Erkan Yüce bir ay önce

Hizmet Muazzam Servis Muazzam Lezzet Muazzam Güleryüzluluk Muazzam Teşekkürler Gurme Erkan

hans star
hans star bir ay önce

soğuk geldi sosu da aşırı baydı

İbrahim Tufan
İbrahim Tufan bir ay önce

Kapıda 130 tl yazıyor 2 tane gidip istedik yedikten sonra 330 tl aldılar bizden dolandırıcık yani

ferit taş
ferit taş 2 ay önce

Daha önce farklı şehirlerde severek yediğim döner Batman'da çok kötü yapılıyor. Eğer diğer şehirlerde de böyleyse.... Telefondaki beyefendi daha nasıl sipariş alınır bilmiyor..

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.