öncü döner Merkez

öncü döner Merkez

Merkez

Yorumlar
aytaç sağdıç
aytaç sağdıç bir ay önce

Döneriniz kusmuk kokuyordu tavuğunuzda bir hile var ama anlayamadım yetkililerin acil olarak sizi denetlemesi lazım canını seven uzak dursun

Teoman Ağaoğlu
Teoman Ağaoğlu 2 ay önce

Konumu güzel,lezzeti güzel...Fiyat performans ????????????

Mystery M.
Mystery M. 2 ay önce

2 durum sparis ettik getir üzerinden ve rica ettik içini patates ile doldurmasinlar diye dürümler geldi bize içi patates dolu içinde sadece birkaç tavuk parçası var bide çift lavaş koymuşlar o kadar para veriyoruz bize patates durum getiriyorlar çok kötü bu durumu duzeltmezlerse kimsenin oraya gitmesini tercih etmiyorum!

Enes Dikkaya
Enes Dikkaya 3 ay önce

Sipariş verdik 35 dakika geçti. Şu saatte yoğunluk olma şansı yok her zaman söylüyoruz. Bir dürümü hazırlamak 1 dakika sürmüyor ama eve gelmesi 35 dakika sürüyor. Yediğim dürüm kayış gibi soğuk donuktu. Verdiğim para haram olsun paket servisi getiren kurye Amasyayı komple gezip geldi heralde başka bir açıklaması olamaz. Şimdi ki dürüm Eski öncünün yerini tutmuyor. Daha sipariş de vermem verene de engel olurum.

diego forlan
diego forlan 4 ay önce

karnım çok acıkmıştı ve aklıma ilk siz geldiniz bu yüzden şanslısınız???? zurna dürümün karnımı doyuracağı hayaliyle kuryeyi bekliyodum ve hızlı geldi.kurye abiye teşekkür ediyorum 5 yıldız senin için???? amaa içinden flüt dürüm çıktı!!!! tam bir skandal.fiyat arttırmayıp boyunu küçültüyosunuz sizi kınıyorum. biberleriniz de çok acıydı.game of thrones tan teklif geldi ejderha olur musunuz diye alev atarak geziyorum sayenizde teşekkür ederim.

Evren
Evren 4 ay önce

Yiyecekler hijyenik değil ve yiyeceklere özen gösterilmiyor. Zaten insanların geçmiş deneyimlerine bakarsanız sağlık problemleri yaşadığını görürsünüz.

Emre Deniz
Emre Deniz 4 ay önce
Berk Can Acaray
Berk Can Acaray 4 ay önce

Bu dürüm yüzünden 4 gündür sancılı karın ağrısı yaşıyorum sakın ama sakın dürüm almayın

Alican Yeşilkaya
Alican Yeşilkaya 5 ay önce

Döner sosdan dolayı çok kötüydü hizmet konusu 1 bile çok denilebilecek bı yer kendi paranızla rezil olursunuz

Bedreddin
Bedreddin 5 ay önce

Türkiyede yediğim EN KÖTÜ ÖNCÜ. Hem atmosfer hem lezzet beni öncüden soğuttu. Lavaşın tavuğun kalitesizliği gün boyu rahatsız etti.

İletişim Bilgileri
(0358) 270 00 10
Dönerci
3.1 / (204 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.