Menemen
Daha önce çok kötüydü ama son 2-3 aydır hizmet ve lezzet çok güzel ellerinide saglık umarım böyle devam eder
Her şey çok güzeldi.
Lezzeti çok güzeldi ustamızın ellerine sağlık menemende tek geçer????️
Zurna dürümü yerken dürümün ortasında tavuk dürüm yediğinizi hatırlatıp sevindiren mistik yer
Kasadaki hanımefendi kesinlikle ilgisiz ve samimiyetsiz. Umarım kendisine çekidüzen verir, yoksa eminim daha çok müşteri kaybedeceksiniz, iyi günler dilerim
Mükemmel
Fiyat pahalı self servisten hoşlanmıyorum
çok kötüydü ekmeği kopmuyordu yerken yoruldum peçetede ıslak mendilde turşuda koymamışlardı herşeyiyle berbattı
Dürüm çok lezzetli sıcak ve hızlı geldi teşekkür ederim
????
| (0232) 544 19 14 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.3 / (43 yorum) |