Mamak
Dönerde tavuktan fazla patates var tavuk tadı gelmiyor
Karnımız ağrıyo zehirlendik galiba
harika bir yer. Herkese tavsiye ederiz.
Cok leziz bir yemekti
Dürüm çok güzeldi byzek abiye tesekkürler
Süperdi
yemeklerin tadı çok güzeldi memnun kaldım
Çok memnun kaldım ellerine sağlık çok güzeldi ✨
çok iyiydi çalışanlar samimiydi dürümde gayet güzeldi
Siparişim çok hızlı hazırlandı çalışanların eline koluna sağlık
| (0312) 391 17 17 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.7 / (123 yorum) |