Öncü Döner Kozan

Öncü Döner Kozan

Kozan

Yorumlar
Ercan E.
Ercan E. bir hafta önce

Sevilecek gibi değildi ilk zamanlari muazzam dı nedense şimdi ister gelin ister gelmeyin tavri vardi

Mehmet Gencdogan
Mehmet Gencdogan 2 ay önce

Bir sipariş verdik 3 4 saat oldu burdan siparis vermeyin verdirtmeyin

Hayriye Bilir
Hayriye Bilir 2 ay önce

Kurye açık açık kapının önünde bana hakaret etti böyle bir rezillik ömrü hayatımda görmedim ne gerekirse yapılsın istiyorum

Vildan Sürücü
Vildan Sürücü 2 ay önce

Çoç ama çok güzel ellerinize sağlık

Ahmet Kurtaran
Ahmet Kurtaran 2 ay önce
Poyraz Oruç
Poyraz Oruç 3 ay önce

Zehirlendik

Ali efe Baz
Ali efe Baz 3 ay önce

Gayet güzel bir mekan çalışanlar güler yüzlüydü güzel karşılandık temiz bir aile ortamı lezzetide güzeldi

Ülkü Kaymak
Ülkü Kaymak 4 ay önce

Yemeğim 1 saate geldi çok soğuktu patatesler yumuşamış birbirlerine yapışmış çoğu ilerde hizmet veren bi firma alarak baya kötü bir durum

Sefa Kzy
Sefa Kzy 4 ay önce

1-2 saat önce sipariş verdim gelmedi birdaha asla almayacağım

Betül Akca
Betül Akca 4 ay önce

iyi günler sürekli gittiğim bir mekan yemekleri şahane gayet nezih bir ortam self servis olmasına rağmen çalışanlar gayet güler yüzlü

önder özcan
önder özcan 4 ay önce

Paket servis 1 saatte geldi.

Duygu Yülek
Duygu Yülek 4 ay önce

Rezil bir yer asla Kozan gibi bir yere yakışmıyor . Yıllardır kuryelik yapanlar bile siparişi geciktiriyor . Siparişi iptal etmek istediğimizde etmiyorlar buz gibi döneri bize kakalıyorlar . Kesinlikle asla tavsiye etmiyorum.

Kadir Şahin
Kadir Şahin 5 ay önce

Bu kadar kötü bir yer olamaz hiçbir şey demiyorum anlatamıyorum kötülüğünü

dilek
dilek 5 ay önce

sipariş çok geç geliyor

Murat Yilmaz
Murat Yilmaz 6 ay önce

Yarım saat önce sipariş veriyoruz bir başka sipariş geç kaldı dıiye 400 m yere yarım saat geç gitmek mantıksız

Atilla Sarigöz
Atilla Sarigöz 6 ay önce

Porsiyon yarım sayılır, tavuk kurumuş, hiç güzel değildi. Karşısında doy doy döner var, öncüye on basar.

RESİMLİ PASTA MAKİNESİ
RESİMLİ PASTA MAKİNESİ 6 ay önce

Porsiyon tavuk döner geldi tavuklar kuru lezzet yok tercih sizin

yusuf akturk
yusuf akturk 7 ay önce

rezalet…

Kurtoğlu Kurt
Kurtoğlu Kurt 8 ay önce

Öncü ismini hak etmeyen bir şube. Mersin’de yediğim öncü şubesi ile alakası yok. Lavabolar keza berbat. Sarı bir bayan çalışan var. Yemek yenilen masaya koyuyor kafayı uyukluyor. Yenilen tepsiler masada bekliyor. Hizmet çok kötü. 1 yıldız bile fazla. Denetlenmesi gereken bir şube.

Havva Özdemir
Havva Özdemir 9 ay önce

Berbat bir işletme asla doğru sipariş gelmiyor 20,15 de verdiğim sipariş 21,01 de geldi ve sürekli yaşanan bir durum kısa mesafe olmasına rağmen sürekli şikayetimi dile getirmeme rağmen düzelmiyor bir yıldızı bile haketmiyor onu da sadece lezzet sorunları olmayışına veriyorum bundan sonra kesinlikle alışveriş yapmayacağım bi işletme

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.