Kahta
Çok güzel bir yer döneri çok lezzetli
Kalite ,hijyen ve servis ön planda. Özellikle yemek sonrası, ANİNDA çay alirmisiniz denilmesi ayrı bir kalite. Şu an mekanda online şekilde yorum yapıyorum. Herkese tavsiye ederim
55 dk geçti hala gelmedi tebrikler
İçeri girer girmez güler yüzlü garson vardı ve yemekleri çok çok iyi ben tercih ederim hijyenede çok dikatliler.. teşekürler öncü
Yediğim zaman sürekli kusuyorum midesi hassas olanlar sakın yemeyin
Bugün aldığım menüden eksiklersen dolayı yorum yapmıştım. Restaurant müdürün arayıp ilgilenmesi için teşekkür ederim. Aynı menüden tekrar yolladıkları için kendilerine teşekkür ederim...
Karımın karnını doyurmuşsunuz çok sevmiş Allah razı olsun teşekkürler
Bütün Kahta Bu Lezzeti Konuşuyor ????
| (0416) 725 55 56 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.6 / (80 yorum) |