Kahramankazan
Tek kelime ile verdiğiniz paraya yazık iğrençti begenmedim
Bugün döner sipariş verdim ve dönerin yanık kokusu yogun bir şekilde oldugu için yiyemedim oncesinde de zehirlendim belki değişmiştir diye 1 şans vermek istedim beni hayal kırıklığına uğrattı tekrardan eti direkt yanmış bir şeklide koyuluyor içine birdaha da söylemeyeceğim 1 yıldız bile fazla.
Çok güzel bir yer güler yüzlü temiz paket servisi hızlı
Çok güzel bir yer hizmeti çok güzel temiz ve tatlı ikram ediliyor ve fiyatları ucuz ben sevdim
Dönerler cok güzel soslu soslu tavukları var .paket servis mevcut siparişte edebilirsiniz bi döner ayran 150 TL ben bayıldım
Çok kötüydü yemekler berbattı yemekten kıl çıktı ama garson bişey demedi fiyatlar pahalı tavuk çiğ asla gelemem zehirlenirsiniz
Paket servis istemiştim patatesler taze değildi kesinlikle yiyemedik çöpe attık. Dönerlerin sosu lavasa cekmişti muhtemelen erken hazırlandı geç geldi hamur olmuştu çok sevdiğim bir firma ama buradan bir daha asla yemen boşa para Üzgünüm
Berbat
Berbat az önce evime sipariş ettim sakın gitmeyin boşuna da sipariş vermeyin ben böyle bişey görmedim çiğ patatesi direk dönerin içine koymuşlar midem bulandı yiyemedim
| (0312) 511 00 02 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.1 / (89 yorum) |