Öncü Döner Kadirli

Öncü Döner Kadirli

Kadirli

Yorumlar
Hülya Kodal
Hülya Kodal bir ay önce

Yani hayatımda yediğim en kötü dönerdi hem ekmeği bayat soğuktu az kalsın kusuçaktım tavsiye etmem

Kayra Buğra Eser
Kayra Buğra Eser bir ay önce

Yiyecek olarak döner patetesi biraz fazla garsonlarda ve sipariş alınan kişilerde herhangi bir sorun yok ve güler yüzlüler ama telefondan sipariş verdiğimiz kişi her kimse alakasız ve kötü davrandı yani iyi ki sipariş verdik biraz pişman olmadım değil onun haricinde ortam ve döner fena değil

Çağla Kılıç
Çağla Kılıç 2 ay önce

Kadirliye ziyarete geldigimde her seferinde uğradığım tek dönercim gerek ilgileri gerek temizlik açısından Kadirliye layık elit bir mekan fiyatları da makul açıdan bu arada biber turşunuz harika kolay gelsin

Fatih Selimler
Fatih Selimler 2 ay önce

güzeidi

Sefa Çığşar
Sefa Çığşar 2 ay önce

ÇOK SICAK VE HIZLI GELDİ ELİNİZE SAĞLIK AYRICA KURYENİZ DE ÇOK YAKIŞIKLIYDI

Ozkan Basyigit
Ozkan Basyigit 2 ay önce

Çok beğendim elinize sağlık

Kayrahan Güven
Kayrahan Güven 2 ay önce

Güzeldi

Elif Yaĝmur ARSLANTAŞ
Elif Yaĝmur ARSLANTAŞ 2 ay önce

Çalışanlarda ve dönerde pek bı sıkıntı yok.Fakat turşumun içinde kurtlar geziyordu.Artık turşu nerde bekliyor ne yapılıyor bilmiyorum ama bu sıkıntıdan sonra birdaha gelmem.Umarım düzeltirsiniz

Kürşat
Kürşat 3 ay önce

Dükkan olarak sorun yok garsonlardada her hangi bir sorun yok ama lakin döner gelmesiyle birlikte sogumus ve ekmek kağıda yapışmıştı galiba baska birinin beklemiş siparişini gönderdiler

Omer O
Omer O 4 ay önce

İçerde çalışan beyaz saçlı bi adam var elinde marol bıcak, 0 hijyen eldiven yok agzına bişeler atıyor. Valla midesini düşünen yemesin, çöp daha iyi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.