Kadirli
Yani hayatımda yediğim en kötü dönerdi hem ekmeği bayat soğuktu az kalsın kusuçaktım tavsiye etmem
Yiyecek olarak döner patetesi biraz fazla garsonlarda ve sipariş alınan kişilerde herhangi bir sorun yok ve güler yüzlüler ama telefondan sipariş verdiğimiz kişi her kimse alakasız ve kötü davrandı yani iyi ki sipariş verdik biraz pişman olmadım değil onun haricinde ortam ve döner fena değil
Kadirliye ziyarete geldigimde her seferinde uğradığım tek dönercim gerek ilgileri gerek temizlik açısından Kadirliye layık elit bir mekan fiyatları da makul açıdan bu arada biber turşunuz harika kolay gelsin
güzeidi
ÇOK SICAK VE HIZLI GELDİ ELİNİZE SAĞLIK AYRICA KURYENİZ DE ÇOK YAKIŞIKLIYDI
Çok beğendim elinize sağlık
Güzeldi
Çalışanlarda ve dönerde pek bı sıkıntı yok.Fakat turşumun içinde kurtlar geziyordu.Artık turşu nerde bekliyor ne yapılıyor bilmiyorum ama bu sıkıntıdan sonra birdaha gelmem.Umarım düzeltirsiniz
Dükkan olarak sorun yok garsonlardada her hangi bir sorun yok ama lakin döner gelmesiyle birlikte sogumus ve ekmek kağıda yapışmıştı galiba baska birinin beklemiş siparişini gönderdiler
İçerde çalışan beyaz saçlı bi adam var elinde marol bıcak, 0 hijyen eldiven yok agzına bişeler atıyor. Valla midesini düşünen yemesin, çöp daha iyi
| (0328) 718 20 05 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.0 / (138 yorum) |