İznik
Çok berbat, patateslerin ömrü bitmiş kaç defa kızartılmış sa artık, mağazanın hemen yanındaki dönerci daha iyi ama isme güvenerek girdik, ailemle kesinlikle tavsiye etmiyorum, Bu kadar kötü döner yememistim.
Bı durum ayran patetes menü aldım paket ama eve gelip baktım patetes koymamışlar
Elinize emeginize saglik oncu doner bir dunya markasi
REZALETTİ dönerden tavuk tadı bile gelmiyordu ayrıca tavuklar doğru düzgün temizlenmemiş kıllı kıllı yediriyorlar ve kuruydu paranıza değmiyor almayın. Orkun ışıtmak gelmeli
Harikabir yer ailecek gelip oturabileceğiniz ve güzel lezzetle karşılaşabilirsiniz
Daha önce bu kadar kötü bir döner yememiştim, sosun tadı kötüydü tavuğuda çok azdı , ikinci Bir şans daha vereyim dedim ama yine aynı şekildeydi, fiyatları da yüksekti .tavsiye etmiyorum.
Berbat lezzet hiç beğenmedim sosları çok kötü sakın gitmeyin siparişte etmeyin yan tarafında gıd gıd döner var çok lezzetli hijyenik öncüye bin çeker
Zurna yedim çok güzeldi. Herkes gönül rahatlığıyla gelebilir Tavsiye ederim.
İçeri girdiğimiz andan itibaren güler yüzlü ve ilgiliydiler. Kampanyalı ürünlerden bahsettiler ve seçimimiz konusunda yardımcı oldular. Gerçekten söyledikleri kadar varmış çok lezzetliydi sosu ve tavuğu bol boldu lavaşı çok güzeldi . Masalar tertemizdi yine olsa yine giderim tavsiye ederim
| (0224) 224 25 25 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.9 / (65 yorum) |