Havza
Canımız çekti bi tadalım dedik patatesler soğuk buruşmuş, sosladıktan sonra ekmek kızarmamış hamur gibiydi bir daha uğrayacağımızı düşünmüyorum.
Gayet güzel öneririm
O kadar kötüydü ki patatesler çiğ porsiyon dönerler yanık kesinlikle önermiyorum kesinlikle aldığı paraya değmiyor gitmeyin
Tad heryerdekş gibi aynj ama konuşma tarzı rezalet utanma sa sövcek
Gelmenizi önermem tat lezzet açısından hiç iç açıcı değil sonuçta bir döner yani kötü yapmak için bile özenmek lazım
teşekkür ederiz gerçekten tek kelimeyle mükemmel herkes güler yüzlü
Ne iyi ne kötü. Eve teslim güzel ama.
1 yıldız veriyorum ama yorum yazmak için. 3 kişi yurda sipariş ettik ve hepimizin midesi bozuldu ayrıca çok kuruydu ve çok geç geldi verdiğiniz paraya değmez.
Dürümden ARI çıktı yiyemedik kesinlikle tavsiye etmiyorum
| (0362) 435 88 88 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.0 / (69 yorum) |