Merkez
Koyduğunuz tavuğun yarısı deri yarısı kıkırdaktı buz gibi geldi 1 saat sonra kesinlikle almayın
"Siparişim çok geç gelmedi, dürümün sıcaklığı da ortalama bir düzeydeydi. Ancak en önemlisi, dürümün içinden kol kılı çıktı; gerçekten midem bulandı. Böyle bir hijyen anlayışı olamaz. Lütfen personelinize omzuna kadar eldiven ve kolluk gibi ekipmanlar taktırın ki kol kıllarınız yemeğe düşmesin; sonuçta bunu bir insan yiyor. Ayrıca lavaşlar yanık ve kupkuruydu, patatesler ise pişmemişti. Hijyeni düşünerek yanına ıslak mendil koymuşsunuz, bu konuda büyük bir başarı elde etmişsiniz, teşekkür ederim! Fakat asıl hijyen yemeğin içindedir. Bir dahaki sefere, lütfen dürümleri kol kılsız yollar mısınız?"
Bu dürümü yapan adamın bir de Trabzon’ dönüşü yol kenarın yemesini istiyorum gerçekten harika dürüm yapıyorlar yediğin her şeyin tadını ayrı alıyorsun benim yorumum bir yıldız ????
Bir iki ısırık alıp gerisini çöpe attım. Kendine saygısı olmayan yesin. Çok kötü
Tavuklar pişmemiş,patatesler de aynı lavaşı ise sert bir şekilde geldi asla yenilecek cinsten değildi. 1 yıldız mecburiyetten verdim
Toplasan Gümüşhane baştan sona 1.30 saat sürer bu cade döner 2 saate getiriyor
Yukarı katta Kuş var sağa sola pisletiyorlar. arkadaşımın üstüne damladı kuş dışkısı Üstten aşağı kuş tüyleri dökülüyor. Hiç memnun kalmadım verdiğim siparişte yanlış geldi hizmette sınıfta kaldınız.
5 tane zurna dürüm söyledik hiçbiri yenilicek cinsten değildi kurye geldiğinde telefonu neresindeydi bilmiyorum 10 defa aramış kuryenizi yaşlılıktan emekli edin bence dürüm soğuktu ve parmağım kadar yani burayı tercih etmeyinnn kesinlikle
sevgilim yemek istetti saatler sonra geldi kurye ayrıca kapıda bekletti kuryenizi değiştirin tavsiye etmiyoruz burdan yemeyin 1 yıldız bile cok
| (0456) 213 13 63 |
| www.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.2 / (139 yorum) |