Öncü Döner Gümüşhane

Öncü Döner Gümüşhane

Merkez

Yorumlar
Sibel
Sibel bir hafta önce

Koyduğunuz tavuğun yarısı deri yarısı kıkırdaktı buz gibi geldi 1 saat sonra kesinlikle almayın

Alper Kılıçaslan
Alper Kılıçaslan 3 hafta önce
Zeynep
Zeynep 3 hafta önce

"Siparişim çok geç gelmedi, dürümün sıcaklığı da ortalama bir düzeydeydi. Ancak en önemlisi, dürümün içinden kol kılı çıktı; gerçekten midem bulandı. Böyle bir hijyen anlayışı olamaz. Lütfen personelinize omzuna kadar eldiven ve kolluk gibi ekipmanlar taktırın ki kol kıllarınız yemeğe düşmesin; sonuçta bunu bir insan yiyor. Ayrıca lavaşlar yanık ve kupkuruydu, patatesler ise pişmemişti. Hijyeni düşünerek yanına ıslak mendil koymuşsunuz, bu konuda büyük bir başarı elde etmişsiniz, teşekkür ederim! Fakat asıl hijyen yemeğin içindedir. Bir dahaki sefere, lütfen dürümleri kol kılsız yollar mısınız?"

İbrahim Çelik
İbrahim Çelik 4 hafta önce

Bu dürümü yapan adamın bir de Trabzon’ dönüşü yol kenarın yemesini istiyorum gerçekten harika dürüm yapıyorlar yediğin her şeyin tadını ayrı alıyorsun benim yorumum bir yıldız ????

M A
M A 4 hafta önce

Bir iki ısırık alıp gerisini çöpe attım. Kendine saygısı olmayan yesin. Çok kötü

Kemal Turk
Kemal Turk bir ay önce

Tavuklar pişmemiş,patatesler de aynı lavaşı ise sert bir şekilde geldi asla yenilecek cinsten değildi. 1 yıldız mecburiyetten verdim

Umut Çetin
Umut Çetin 2 ay önce

Toplasan Gümüşhane baştan sona 1.30 saat sürer bu cade döner 2 saate getiriyor

OĞUZHAN MÜNAS
OĞUZHAN MÜNAS 2 ay önce

Yukarı katta Kuş var sağa sola pisletiyorlar. arkadaşımın üstüne damladı kuş dışkısı Üstten aşağı kuş tüyleri dökülüyor. Hiç memnun kalmadım verdiğim siparişte yanlış geldi hizmette sınıfta kaldınız.

Tunahan Kayahan
Tunahan Kayahan 2 ay önce

5 tane zurna dürüm söyledik hiçbiri yenilicek cinsten değildi kurye geldiğinde telefonu neresindeydi bilmiyorum 10 defa aramış kuryenizi yaşlılıktan emekli edin bence dürüm soğuktu ve parmağım kadar yani burayı tercih etmeyinnn kesinlikle

Sevval Çakmak
Sevval Çakmak 3 ay önce

sevgilim yemek istetti saatler sonra geldi kurye ayrıca kapıda bekletti kuryenizi değiştirin tavsiye etmiyoruz burdan yemeyin 1 yıldız bile cok

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.