Göynücek
Çok temiz olduğunu düşünmüyorum
Gercekten rezaletti ne bi servisleri var ne bi hoşgörüleri bir sürü çalışan var hepsi boş boş sadece dedikodu yapmak için varlar dönerleri de kuruydu
Guzel ama ya cok sos koyuyorlar ya da hic sos koymuyorlar ve patates orani tavuga gore fazla
Sipariş verdim patates döner geldi sıfır lezzet döner yok akbbilek öncü daha almam aldırmam nokta....
eskiden daha iyiydi..
Hamur veriyorlar uzak durun
Gel al dan yemek siparişi alıp eve geçtik, siparişin eksik olduğunu farkedince işletmeyi aradık getirmeleri için gelmemizistendi kendi hataları olmasına rağmen
Çok soslu sevmiyorum, gerisi süper. Belkide öncü mağazaları içinde en başarılı yer
Sipariş alan arkadaş çok kaba sert müşteriye sen kimsin türü bir muamele uyguluyor düzenli yemek yediğim yerden soğudum birdaha sipariş etmeyi düşünmüyorum
Öncü dönerden vermiş olduğumuz dönerin yanında gelen turşu biber ezik ve çürümüş durumda. Çok kötü kokuyor.
| (0358) 250 00 19 |
| www.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.2 / (319 yorum) |