Gölcük
Yemekler gayet güzeldi ama kuryeci yağmur yağıyor diğe siparişinizi yağmur durunca patates poşeti bile yırtıktı yemeği beğendik ama 1 saat 15 dakikada geldi
Hayatımda yediğim en güzel tavuk dürüm tavsiye ederim
Mükemmel hizmet
Saat 23.30 da verdiğim siparişi hala getirmediler saat şuan 00.57 gölcük şubesini aramış olmama rağmen kuryeyle iletişime gecicez diyip geçiştirildim gerçekten çok kötüler bu konuda evime 10 dklık bir mesafeden verdiğim siparişi neredeyse 2 saattir bekliyorum daha bir kere tam zamanında sipariş getirdiklerini görmedim
Zurna et döneri ve tavuk dönerini denedim,ikiside lezzetli değildi.Et dönerin tadı lezzetli bir dana eti gibi değildi.Lavaşlar pişmemişti.Kısacası bir daha tercih etmem.
Yemegimi bana siz getirseniz daha iyi olurdu
Hayatımda gittiğim en iyi dönerci
Güzel tavsiye ederim.
| (0262) 414 66 28 |
| Dönerci |
| 2.5 / (99 yorum) |