Öncü Döner Gaziantep

Öncü Döner Gaziantep

Şahinbey

Yorumlar
Hilal Keçe
Hilal Keçe 3 gün önce

Hayatımda yediğim en lezzetli dönerdi desem abartmam aslında 30 Kasım 2025te gitmiştim şimdi haritalarda arama yaparken karşıma çıkınca yorum yapmak istedim hijyen lezzet çalışanlar herşey ve herkes birbirinden iyiydi fiyat olarakta çok uygun gönül rahatlığıyla gidilir antebe tekrar gittiğimde mutlaka uğrayacağım ❤️

Naz
Naz 5 gün önce

Yemekleri gayet iyiydi, hizmette gayet iyi kibar insanlardı en çok hoşuma giden de peçete satan bir kıza yemek vermeleriydi onun dışında gayet temiz bir ortam tavsiye ederim.

Vedat Enük
Vedat Enük bir hafta önce

Dün Ramazan menüsü yedik yemeğin yarısını yiyemeden kalktık o derece kötüydü mercimek çorbası su gibiydi, döner soğuk, kuru insan bir sos koyar rezalet bir yer kesinlikle önermem

İbrahim Akyıldız
İbrahim Akyıldız 2 hafta önce

Çok geç hazırlanıyor ve soğuk geliyor.

Görkem Coşkun
Görkem Coşkun 2 hafta önce

Hayatımda yediğim en kötü şey. Kuru ekmek yemiş gibi hissettim. Gelmeyin onermeyin rezil bir yer

Bertan Can
Bertan Can 2 hafta önce

70 tl ye gönderdikleri kızartma 6 7 tane döner söyledik dönerler kup kuru 1 adet ketçap mayonez koymuşlar sadece

Celal Curukoglu
Celal Curukoglu 3 hafta önce

Kemik çıktı ve çi tavuk var içnde para haram olsun Ama. Hizmet güzel

Abdullah Tayyib Yıldız
Abdullah Tayyib Yıldız 3 hafta önce
Veysel Hakan
Veysel Hakan bir ay önce
Muhammad emin Yalçın
Muhammad emin Yalçın bir ay önce

Dün akşam yemek siparişi ettim öncü dönerden fiyat sordumda telefonda 150 TL dedi getirdi yemeği kurye 220tl tutmuş bu sahtekarlık deyilmi bana. Yüzeli diyorsun fişe 220 yazıyorsun öncüyü kimseye tavsiye etmiyorum öbermem

Mehmet Gülaz
Mehmet Gülaz bir ay önce

Ekmeği hamur patatesi bayattı lezzeti de yok yani bide bunlarla birlikte de pahalı yani tavuk döner yiycekseniz burdan yemeyin

ebrar dinlenme
ebrar dinlenme bir ay önce
Hira
Hira bir ay önce

Şehir hastanesinjn orda yedik çok kötüydü öncüdür adı vardır dedik bin pişman olduk sakın gitmeyin arkadaşlar çok kötüydü gerçekten

Ugur Gülbaş
Ugur Gülbaş 2 ay önce

Hayatımda yiyemedigim en rezil döner 2 kez değiştirdi ikiside berbat bilmiyosaniz yapmayın ayıp ya karnımı doyurmaya geldim midem bozuldu daha cok haram olsun aldığınız para

Ove1907
Ove1907 2 ay önce

Düğünümün olduğu gün gittik gerçekten 7 arkadaştık hepimiz çok beğendik tekrar gideceğiz

İsmail Olgun
İsmail Olgun 2 ay önce

Hijyenik ve lezzetliydi

Melihsah yücel
Melihsah yücel 3 ay önce

Güler yüzlü hizmet ve lezzetli

ABUZER ÖZDEMİR
ABUZER ÖZDEMİR 3 ay önce
İsmail Arslanyüreği
İsmail Arslanyüreği 3 ay önce
KERİM GÜNGÖR
KERİM GÜNGÖR 3 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.