Şahinbey
Hayatımda yediğim en lezzetli dönerdi desem abartmam aslında 30 Kasım 2025te gitmiştim şimdi haritalarda arama yaparken karşıma çıkınca yorum yapmak istedim hijyen lezzet çalışanlar herşey ve herkes birbirinden iyiydi fiyat olarakta çok uygun gönül rahatlığıyla gidilir antebe tekrar gittiğimde mutlaka uğrayacağım ❤️
Yemekleri gayet iyiydi, hizmette gayet iyi kibar insanlardı en çok hoşuma giden de peçete satan bir kıza yemek vermeleriydi onun dışında gayet temiz bir ortam tavsiye ederim.
Dün Ramazan menüsü yedik yemeğin yarısını yiyemeden kalktık o derece kötüydü mercimek çorbası su gibiydi, döner soğuk, kuru insan bir sos koyar rezalet bir yer kesinlikle önermem
Çok geç hazırlanıyor ve soğuk geliyor.
Hayatımda yediğim en kötü şey. Kuru ekmek yemiş gibi hissettim. Gelmeyin onermeyin rezil bir yer
70 tl ye gönderdikleri kızartma 6 7 tane döner söyledik dönerler kup kuru 1 adet ketçap mayonez koymuşlar sadece
Kemik çıktı ve çi tavuk var içnde para haram olsun Ama. Hizmet güzel
Dün akşam yemek siparişi ettim öncü dönerden fiyat sordumda telefonda 150 TL dedi getirdi yemeği kurye 220tl tutmuş bu sahtekarlık deyilmi bana. Yüzeli diyorsun fişe 220 yazıyorsun öncüyü kimseye tavsiye etmiyorum öbermem
Ekmeği hamur patatesi bayattı lezzeti de yok yani bide bunlarla birlikte de pahalı yani tavuk döner yiycekseniz burdan yemeyin
Şehir hastanesinjn orda yedik çok kötüydü öncüdür adı vardır dedik bin pişman olduk sakın gitmeyin arkadaşlar çok kötüydü gerçekten
Hayatımda yiyemedigim en rezil döner 2 kez değiştirdi ikiside berbat bilmiyosaniz yapmayın ayıp ya karnımı doyurmaya geldim midem bozuldu daha cok haram olsun aldığınız para
Düğünümün olduğu gün gittik gerçekten 7 arkadaştık hepimiz çok beğendik tekrar gideceğiz
Hijyenik ve lezzetliydi
Güler yüzlü hizmet ve lezzetli
| (0342) 360 61 11 |
| www.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.2 / (276 yorum) |