Erbaa
Dürümleri ve güler yüzlü çalışanları ile çok güzel mekan
Yıl başı geldi ya hemen her şeye zam yapmışlar 135 tl olan şeyi 165 yapmışlar gerçekten yazıklar olsun Türkiyemizde fırsatçılıktan bol bir şey yok fiyatlar düşünce bazı şeyleri düşürmüyorlar ama bi daha asla tercih etmiyeceğim bir yer bundan sonra
Sipariş ettim döneri buz gibi getirdiler
Sadece dürümleri çok sık patlıyor
Kuru lavaş yedik içide boşdu yemeyin yedirmeyin
Her şey mükemmel servisi olsun, çalışanlar gayet ilgili özellikle bir tane hafif kilolu sarışın bir kadın çok tatlı ve güler yüzlü birisi gerçekten döneri kesip hazırlayanlar bile ilgili bazıları çok soğuk kanlı fakat yinede memnunum kelebek dürüm aldık arkadaşım yedi ama ben yiyemedim çok iyiydi 135 liraydı ve bu kadardı iyi günler.. Saat 12 için mükemmel bir yer denilebilir.
5 para etmez
Raif beye teşekkür ederim hızlı ve sıcak teslimat sıcak kanlı insan çok memnun kaldım
| (0356) 700 00 01 |
| Dönerci |
| 3.5 / (193 yorum) |