Didim
Ruhsat işleri sebebiyle yaklaşık 1 haftadır kapalı olan işletmemizi kapalı olmasına rağmen karalamaya çalışan insanlar görüyoruz gerçekten hayretler içerisinde yapılan yazılan yorumları okuyoruz insan ve işletme karalamak bu kadar kolay mı biz 25.12.2025 tarihinde ruhsat işlemleri sebebiyle geçici olarak dükkanı kapattık yorum yapan arkadaşlardan bazıları dün sipariş verdiğini birkaç gün önce sipariş verdiğini öne sürerek haala karalamaya çalışıyor yazık gerçekten yazacak söyleyecek söz bulamıyoruz artık herkesi kendi vicdanıyla baş başa kalmaya davet ediyoruz
Siz nasıl bi işletmesiniz lan kaç kere aradım hep meşgul telefonu bilerek meşgule alıolar kimse burdan sipariş vermesin ben verdim dönerin içinde sinek çıktı siz bilirsiniz
Kesinlikle begenmedim lavaş kayış gibiydi et çok lezzetsizdi ben beğenmedim ????????
Lezzetli olduğundan bahsetmişlerdi ama bu kadarını beklemiyordum.Bugün yedik yani birşey diyeceğim sosu olsun etin kalitesi olsun bu kadar mı üst seviyede olur.BAYILDIK
Zehirlendik!!!
Gerçekten Didim’e böyle dönerci açması lazımdı hem et hem tavuk tadı çok güzeldi Dükkan ferah tı hizmetten memnun kaldık
Açıldığından beri söylerim çok güzeldi ama bugün lavaş ve patates yedim. İçerisine tavuk ve sosu koymayı unutmuşlar. Bir daha da söylemem. Neden herkes ilk açılışta çok güzel yapıyor sonra bozuyor?!
Sosunda ki baharat rahatsız edici lavaş kötü ve doyurucu değil içindeki tavuk oranı az mayonez yok gibi
Didime çok güzel bir mekan kazandırdığı için işletme sahibine çokkk teşekkür ederim. Et ve tavuk dönerleri harika güler yüzlü ve ilgili personel mekan vc ler dahil olmak üzere pırıl pırıl. Herkese tavsiye ederim.
| (0256) 502 06 06 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.4 / (15 yorum) |