Öncü Döner Darıca

Öncü Döner Darıca

Darıca

Yorumlar
Elif Çalışkan
Elif Çalışkan 3 gün önce

Öncü dönerde sipariş verdiğimizde ablalar bize çok iyi hizmet sundu.Para üstünü unutmuştum abla hemen yanıma getirip verdi.Fakat şu ki içerisi çok değişik ve bunaltıcı bir koku ve sıcaklık vardı.Siparişe gelirsem çok da beklemedik.Ama etlerin bazıları yanıktı.Ama sosu gerçekten mükemmeldi.Ağzıma hem yanık etler geldi.Hepsini çıkarmak zorunda kaldım.Tek sorun buydu.Ama yinede acıkırsanız gelinemiyecek bir yer değil.

Okan Sarıtas
Okan Sarıtas 4 gün önce

Akşam vakti arkadaşlarım ile yemek yemeğe gelmiştik ilk defa geçerken uğramıştık kasadaki arkadaş bizimle çok iyi ilgilendi ve servis yaptı her zaman tercih edebileceğim bir mekan oldu artık

Sumeyye Turak
Sumeyye Turak bir hafta önce

Gerçekten tadı iyi porsiyonları dolu, Hüseyin kurye ise çok güler yüzlü ve hızlıydı tebrik ediyprum ????

Perihan Yallıkurt
Perihan Yallıkurt bir hafta önce

Kuryesi hızlı ve sıcak getirdi tessekurler

Nisa
Nisa bir hafta önce

siparisim hizli ve lezzetliydi cok tesekkurler

Can
Can 3 hafta önce

kötü

Atilla Varol
Atilla Varol bir ay önce

Genc ve güzel insanlar topluluğundan oluşan bir ekip lezzetli sunum. İlgili bir kasiyer kızımızda eklenince tekrar gidilir bir yer haline geliyor.

Selda Satir
Selda Satir bir ay önce

Hazirlarken izledim salvation bir sos kullaniyorlar gibi gordum. Siparis bir geldi sarimsakli yogurt tavuk doner... Cok sacma bir tat, kasadaki de calisanlarda cok suratsizdi zaten hic begenmedim.

Emine Yiğit
Emine Yiğit bir ay önce

Dışarda yemek yiyeceğim zaman çoğunlukla öncü döneri tercih ediyordum,eve paket servis söylemeye başladım dükkanlarında yediğim gibi lezzetli değildi açıkçası dönere tadı lezzeti veren sosu ve lavaşının pişme seviyesi paket servislerde özen gösterilmiyor hızlıca yapılıp gönderiliyor bu durumdan sonra birkaç kez dükkanda da yediklerimin lezzeti farklı geldi ben de siparişimi verirken kasadaki hanımefendiye lavaşının iyi pişirilmesini ve sosunu fazla eklemelerini söyledim tamam dedi siparişlerimin yapılmasını izliyorum benim isteğimi döneri yapan kişilere iletmedi ben belirttim o şekilde yaptılar ,yine öncü döneri tercih ettik geldik sipariş veriyorum artık isteğimi direk döner ustalarına söylüyorum hergün farklı usta var bugünkü usta da bol soslu istediğimi söylediğimde zaten bol soslu yapıyoruz dedi tamam dedim önüme gelen döner normal seviyede soslu bile değildi sadece iç malzeme var çok kuruydu ,öncü dönerin yeri ayrı ancak çalışanların müşteriye ilgisi ve özeni gözden geçirilmeli diye düşünüyorum yetkililere iletirim iyi çalışmalar

Yusuf Kara
Yusuf Kara 2 ay önce

Bircok yere göre cok iyi oto patkıda var geniş ferah temiz

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.