Çukurca
"15 kişilik bir grup olarak mekanınızı tercih ettik ancak maalesef hayal kırıklığıyla ayrıldık. Menü dahilindeki içeceklerin kalmadığı söylendi, yerine istediğimiz ayranlar için bile ek ücret yansıtıldı. Hizmet kalitesi oldukça düşük; 'self servis' anlayışı garsonların nezaketini de devre dışı bırakmış durumda. Ocak başındaki personelden rica ettiğimiz çay için 'gelin kendiniz alın' şeklinde kaba bir yanıt aldık. Lezzet konusu kişiye göre değişse de bizim grubumuzun genel puanı 5 üzerinden 2’dir. Müşteri memnuniyeti ve personel eğitimi konusunda ciddi bir gelişime ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum. Kurumsal bir işletmeye bu tavır yakışmadı."
Patates istedim geldi
Bir nimete anca bu kadar eziyet edilebilirdi,zurna söyledik flüt geldi ekmek aşırı yumuşak içinde döner yerine patates vardı,bi arkadaş zorladı bi iki parça tavuk buldu,ekmek o kadar yumuşamış ki her yerinden delimmiş poşete akmış mecburen tabağa döküp yedik
Zurna dürüm çok kuruydu sos yoktu
Yemek sipariş ediyoruz şube açık olmasına rağmen yemeği iptal ediyor bu sorunu herkes yaşıyormuş eğer sipariş götürmüyorsaniz sanal marketlerde ne işiniz var?
Sürekli soğuk ve yanlış siparişler
Sipariş için 1 saat bekledim 1 saatin sonunda iptal edildi siparişim telefon üzerinden görüştüğüm kendini bilmez terbiyesiz bayan özür bile dilemeden iptal ediyoruz dedi siz siz olun bunlara para kazandırmayı haketmiyorlar
Paketim cabuk geldi
Çok güzel kesinlikle tavsiye ederim.
Gerçekten mayonez ve atmosfer süper
Siparişimiz bir buçuk saatte geldi . Personeller sorumsuz ve müşteri memnuniyeti sıfır . Kurye desen daha kötü . Kesinlikle tavsiye etmiyorum hiç memnun kalmadım.
İğrençti ben yedikten sonra hastalandım patatesleri bayattı
Hakkari merkezde en uzak mesafe bile araçla 10 dk olduğu halde 3 tane dürüm getirmek 1 buçuk saati buldu,,,zaten gelen yemekte de yenilecek bir durum kalmamıştı,,çocuklarım bile kötü olduğunu yemek istemediklerini söylediler,,yemekler direk çöpe gitti ,,verdiğim parayı helal etmiyorum ,,,bir daha asla bu yerden yemek falan yemem ,,,etrafımdaki arkadaşlarımda bu kötü deneyimi anlatacağım,,,,
16.06 da sipariş ettiğimiz içinde 17.58 hala gelmedi aradık şikayet etmek için yüzümüze kapattılar. İptal isteği de almıyorlar. Çok rezalet bir işletme çok…
Polat bayhan helal olsun senin gibi motorcuya adamın dibisin????
Bir yıldızıda hak etmiyorsunuz ama neyse Hiç memnun değiliz
| (0438) 212 02 02 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.5 / (77 yorum) |