Öncü Döner Çukurca

Öncü Döner Çukurca

Çukurca

Yorumlar
Savaş Çavunt
Savaş Çavunt 4 gün önce

"15 kişilik bir grup olarak mekanınızı tercih ettik ancak maalesef hayal kırıklığıyla ayrıldık. Menü dahilindeki içeceklerin kalmadığı söylendi, yerine istediğimiz ayranlar için bile ek ücret yansıtıldı. Hizmet kalitesi oldukça düşük; 'self servis' anlayışı garsonların nezaketini de devre dışı bırakmış durumda. Ocak başındaki personelden rica ettiğimiz çay için 'gelin kendiniz alın' şeklinde kaba bir yanıt aldık. Lezzet konusu kişiye göre değişse de bizim grubumuzun genel puanı 5 üzerinden 2’dir. Müşteri memnuniyeti ve personel eğitimi konusunda ciddi bir gelişime ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum. Kurumsal bir işletmeye bu tavır yakışmadı."

Barzan Guzel
Barzan Guzel 2 hafta önce

Patates istedim geldi

Emre AKIN
Emre AKIN bir ay önce

Bir nimete anca bu kadar eziyet edilebilirdi,zurna söyledik flüt geldi ekmek aşırı yumuşak içinde döner yerine patates vardı,bi arkadaş zorladı bi iki parça tavuk buldu,ekmek o kadar yumuşamış ki her yerinden delimmiş poşete akmış mecburen tabağa döküp yedik

ARM. MUHARREM
ARM. MUHARREM bir ay önce

Zurna dürüm çok kuruydu sos yoktu

Ayse Gur
Ayse Gur bir ay önce
Yakup Devran Toprak
Yakup Devran Toprak bir ay önce

Yemek sipariş ediyoruz şube açık olmasına rağmen yemeği iptal ediyor bu sorunu herkes yaşıyormuş eğer sipariş götürmüyorsaniz sanal marketlerde ne işiniz var?

Mazlum Gürkan
Mazlum Gürkan 2 ay önce

Sürekli soğuk ve yanlış siparişler

Esin ayğan
Esin ayğan 2 ay önce

Sipariş için 1 saat bekledim 1 saatin sonunda iptal edildi siparişim telefon üzerinden görüştüğüm kendini bilmez terbiyesiz bayan özür bile dilemeden iptal ediyoruz dedi siz siz olun bunlara para kazandırmayı haketmiyorlar

Azad Işık
Azad Işık 2 ay önce
Sümeyye Arslan
Sümeyye Arslan 3 ay önce

Paketim cabuk geldi

Ahmet Cuskon
Ahmet Cuskon 3 ay önce

Çok güzel kesinlikle tavsiye ederim.

Rubar Bayhan
Rubar Bayhan 3 ay önce
Rojhat Keskin
Rojhat Keskin 3 ay önce

Gerçekten mayonez ve atmosfer süper

Baran Bayhan
Baran Bayhan 3 ay önce
Turan Artuş
Turan Artuş 4 ay önce

Siparişimiz bir buçuk saatte geldi . Personeller sorumsuz ve müşteri memnuniyeti sıfır . Kurye desen daha kötü . Kesinlikle tavsiye etmiyorum hiç memnun kalmadım.

memet Demir
memet Demir 4 ay önce

İğrençti ben yedikten sonra hastalandım patatesleri bayattı

Hilal Kalayli
Hilal Kalayli 4 ay önce

Hakkari merkezde en uzak mesafe bile araçla 10 dk olduğu halde 3 tane dürüm getirmek 1 buçuk saati buldu,,,zaten gelen yemekte de yenilecek bir durum kalmamıştı,,çocuklarım bile kötü olduğunu yemek istemediklerini söylediler,,yemekler direk çöpe gitti ,,verdiğim parayı helal etmiyorum ,,,bir daha asla bu yerden yemek falan yemem ,,,etrafımdaki arkadaşlarımda bu kötü deneyimi anlatacağım,,,,

ONUR TARCAN
ONUR TARCAN 4 ay önce düzenlendi

16.06 da sipariş ettiğimiz içinde 17.58 hala gelmedi aradık şikayet etmek için yüzümüze kapattılar. İptal isteği de almıyorlar. Çok rezalet bir işletme çok…

Muhammed Mustafa Duru
Muhammed Mustafa Duru 4 ay önce

Polat bayhan helal olsun senin gibi motorcuya adamın dibisin????

Ensar Güldal
Ensar Güldal 5 ay önce

Bir yıldızıda hak etmiyorsunuz ama neyse Hiç memnun değiliz

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.