Bismil
Anlayışsız çalışan diyelim :)
06.04.2025 tarihinde yanlışlıkla Ergani şubesini aradım standart durum 110 dedi sonra bismili aradım fiyat sormadım 3 tane istedim geldi 120 TL'den hesapladı. Paraya yanmiyorumda boş ekmek yedik rezalet tat yok tuz yok işim gereği türkiyen tüm illerine gidip yemek yiyorum hayatımda yediğim en kötü döner sadece insanları dolandirmaktir bu parasında değilim gereken mercilere de şikayette bulunacagim hakkımı hakkımızı helal etmiyoruz..
Döner çok palı bide çok az tevevonu acan hanım evediden çok ser bidaha olsa yemem yani tevsiye etmiyorum bu
Buranın döneri çok kötü tavsiye etmem bir defa yedim pişman oldum bitiremedim zaten
Denemek için istetdim ve sipariş verdim 1 saate yakın bir sürede geldi verdiğim puanda tadı içindi
Döner diye sattıkları şey patatesli ekmekten başka bir şey değil. Kesinlikle tavsiye etmiyorum ayranla beraber 175 liraya sattıkları zurna dönere koydukları tavuk döner 60 70 gramı geçmez.Patates dürüm yemek isteyenler buyursun. Ayrıca yazılan yorumların bir kısmının sahte olduğunu düşünüyorum.
| (0412) 415 27 27 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 4.1 / (38 yorum) |