Öncü Döner Beyşehir

Öncü Döner Beyşehir

Beyşehir

Yorumlar
Mustafa Alpaslan
Mustafa Alpaslan 2 gün önce

Öncü’nün gerçek sahipleri gelip işletmenin havasını dahi güzelleştirdiler. Tüm personeliyle kutluyorum, güler yüzlü, ilgili ve çok temiz bir işletme oldukları için bilhassa lezzetleri ve jalepeno biberleriyle damağımızda güzel izler bıraktıkları için teşekkür ederiz.

ibrahim akgül
ibrahim akgül bir ay önce

Ben sosu ve güleryüzlü oldukları için gidiyordum en son gittiğimde gerçekten miğdem bulandı yanmış döner cıvık lavaş eve gelince dönerden soğuduğumu farkettim gerçekten burası bozmuş diye düşündüm en yakın zamanda kendini düzeltmeleri gerekiyor çalışanlar gayet iyi ve güleryüzlüydu ona diyecek lafım yok onun hariciğinde dediğimgibi çok kötüydü

Selim Ozcan
Selim Ozcan bir ay önce

1 saat sonra geldi

Emre
Emre bir ay önce

Siz ciddimisiniz… okulda döner siparişi verdik içindekileri bi görseniz çiğ et döner yaprak değil küp küp doğranmış aşırı kuru gerçekten inanamadık yolda gelirken patates ile kağıt birleşmiş resmen kağıt yedik üstelik çiğdi bir daha yemem ve yedirmem lanet olsun.

enes celiloğlu
enes celiloğlu 2 ay önce

Trendyol'dan sipariş verdim teslim edilmeyen siparişe teslim edildi düştüler küçücük Beyşehir'de tam 1 saat geçti yemek gelmedi geldiğinde de ben teslim almadım artık kasiyer arkadaşla tartıştığımız için iade ve iptali içinde yok trendyol'u arayacaksınız ve benzeri konular ile konuyu uzattılar teslim düşmeseydiler gecikti deyip iade alabiliyordum müşteriyi sadece mağdur edip uğraştırıyorlar vakit kaybı . Yoğunsaniz Trendyol siparişlerini kapatırsınız veya sipariş teslim süresini uzatırsiniz. Trendyol arayıp daha fazla vakit kaybetmemek için de para mı dahi iade almadım.

SEFA ERDOGAN (Thesefaerd)
SEFA ERDOGAN (Thesefaerd) 2 ay önce

FİYATIN HAKKINI VEREN TEK YER DİYEBİLİRİM HİÇ DÜŞÜNMEDEN YENİDEN GELİRİM

Kübra Sünbül
Kübra Sünbül 2 ay önce

Gayet güzel ve sıcak ortam çalışanlar güler yüzlü ve temiz ortam

Buğrahan Öz
Buğrahan Öz 2 ay önce

İnsanın geldikçe gelesi yedikçe yiyesi geliyor güler yüz,ekstra çay hizmeti takdire şayan. Özellikle kasadaki hanımefendinin sıcaklığı bizi çok memnun etti.

Ali Karakaya
Ali Karakaya 3 ay önce

Kuzenim ile geldik, fiyatlar baya uygun ve ekonomikti, ayrıca hizmet olarakta çalışanlar bizzat ilgileniyordu ve ben bisikletle geldim bisiklet koyma yeri bile var ve ayrıca mekanda çok temizdi biz bayıldık????

Mustafa Yelli
Mustafa Yelli 3 ay önce

Marulu doğrayan arkadas ha bide yıkasaydın hayatımda yediğim en berbat döner

İletişim Bilgileri
(0332) 512 16 66
Dönerci
3.6 / (94 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.