Altınordu
Çok soğuk geldi lezzeti de gitti memnun değilim tavsiye etmiyorum mekanı ama güzel atmosferi iyi onun dışı berbat kurye soğuk getirdi dediğm gibi
Hızlı bir hizmetli. Ne çok güzel ne de çok kötü. Ortalama bir döner. Aceleniz varsa hızlı hizmet var
Bugün eşim ve çocuklarımla döner yedim, hepimizde karın ağrısı ve ishal oluştu. Büyük çocuğum kıvranıp durdu gün içinde, yediğimize pişman olduk. Tavuk tam olarak pişmemişti (çiğ tadı geliyordu) , içine koydukları patates bayatlamış tatsız bir haldeydi, keşke yemeseydik diyoruz ama iş işten geçti...
10 dakikalık mesafeye bir buçuk saat geçmesine rağmen sipariş getiremeyen yer son yarım saatinde 3 kere aradım 3 ünde ayri cevap aldgımız yer en son siparişi iptal ettim kurye 20 dakika sonra teslimata geldi burdaki yorumları görünce iyiki iptal etmişiz
Dönerimi kağıt ile paylaştım
13 eylül saat 21:30 da döner siparişi verdim daha önceden sarılmış döneri gönderdiler resmen hamurlaşmış sadece ısıtıp göndermişler aldığım döneri yiyemedim hiçbirşekilde önermem
Görünüşte temiz görünüyor, hizmet de iyiydi fakat yediğimiz dürümden zehirlendik. İki gündür hastanelerde sürünüyoruz. Yiyecek saklama, kalite koşullarının denetlenmesini rica ediyorum.
güzel bir mekan.Ferah temiz çalışanlar güleryüzlü ve gayet lezzetli ????????????????
tavsiye ederim gayet lezzetli ve güvenilir çalışma arkadaşlarına teşekkürler
Yemek dondurulmuş ısıtıp geliyo lavaş turşu marul hepsi soguk
| (0452) 777 05 05 |
| oncudoner.com |
| Dönerci |
| 2.7 / (17 yorum) |