Aliağa
120 gram dönerin içinde tavuk yok denecek kadar az diğer restoranlara göre vasatlar sırf adı öncü diye girdik girmez olaydık öncünün de adını karalıyor
Abi allah affetsin ama iş yerine yemek söyledik kimse bitiremedi
Yemeğin yanında mayonez istemiştim. Gelen ürünün son kullanma tarihi 2 ay önce geçmiş. Gıda işi yapan bir firma olarak buna dikkat etmeleri gerekiyordu. Tekrar tercih etmeyeceğim bir işletme.
Siparişim 2 saatte gelmedi. Aradığım da her defasında siparişimin yolda olduğunu ve küçük bi aksaklık çıktığını söyleyip farklı bahaneler (yalanlar) ürettiler
Adamın dibi aliağanın en iyisi paşamdır o benim alıyosanız burdan alın ????????????????????????
mükemmel ötesiiii
Dün gece uğradık tavuk döner menü siparişi verdik fakat içerisinde yok denecek kadar eti az büyük bir lavaş ve bol sarımsak sosu maalesef kötüydü ilk ve son oldu bizim için
| (0232) 616 30 30 |
| google.oncudoner.com |
| Dönerci |
| 3.2 / (86 yorum) |