Öncü Döner Acıpayam

Öncü Döner Acıpayam

Acıpayam

Yorumlar
Hasan Yalçın
Hasan Yalçın 2 ay önce
Halide Koyun
Halide Koyun 3 ay önce

İlk defa deneyelim diye arkadaşlarla birlikte gittik ama son girişimiz oldu dürümlerden birini az soslu istedik buna dikkat edilmediği gibi siparişler geldiğinde çalışan tepsiyi başımıza atar gibi fırlattı müşterilerinize biraz daha düzgün davransanız iyi olur.

Ayşe Duru
Ayşe Duru 4 ay önce

Bugün ilk ve son gidişimdır. Bizden sonra gelenlere servisi geçtim. Mama sandalyesı istedik streç fılımle güzelce kapatmışlar bana çalışan bayanın masayı bırakır bırakmaz söylediği cümle, ; sağlık bakanlığı gereği biz jelantınledık çocuğunuza mümkünse yırttırmayın.. Şok oldum tamam öyleyse gerek yok dedim geriye koydum beş dakika geçmeden açıp getirdi gerek yok istemiyorum eminim sağlık bakanlığı engelli çocuklara da bir ayrıcalık tanımıştır dedim gözüm yaşlı ???? 19 aylık bir çocuk hayır yırtmadan anlamıycagı gibi serebral palsili bir çocuğa nasıl anlatılır ben bilemedim ???????? Denizli gibi bır yerde duymadım bu sözü bir anne olarak zoruma gitti boğazıma dizildi o lokma kucağımda akıta akıta yedim yemeği insanlık 0.

Çiğdem EREN
Çiğdem EREN 4 ay önce

Şaka gibi gerçekten..kac kez aldım yedim ilk kez böyle bisiyle karşılaştım.koskoca sarılmış lavaşta resmen tavuk aradık.lavaşa salca sürüp bizde yiyebilirdik.çalışanınız değışmiş sanırım.daha öncekilerle alakası yok.**birde telefona bakan arkadasınız galiba zorla getirtilmis gibi.

bayram Çetın
bayram Çetın 5 ay önce

Gayet lezzetli ve çok hızlı servis herkese tavsiye ederim.

Cihangir G.
Cihangir G. 5 ay önce

Hem tavuk hem et döner denedik. Et dönerin tadı güzeldi ama yeterince sıcak değildi. Yani Orda ateşte dönen döneri nasıl soğuk servis etmeyi başarıyorlar anlamış değilim hiç mi işinizi sevmiyorsunuz kardeşim. Onu ısıtmak elinizdeki ekipmanlarla 2 dk. Bu kadar basite almayın işinizi. Ekmekleriniz rakiplerinize göre çok kalın. Dürüm geldiğinde açıyorum yeniden dürüp yarısını çıkarıyorum. Ekmeği inceltmeniz lazım. Ortam güzel hizmet güzel çay ikram lavabo WC’ler temiz. Acıpayam standartlarının üstünde ancak dediğim eksikliklerin giderilmezse tercih edilmez.

Taşkın Orak
Taşkın Orak 6 ay önce

Hayatımda yediğim en kötü döner . Özellikle Sosu az olsun dememe rağmen adam 1 kilo sos döküyor her seferinde . Kardeşim döner mi yiyelim yoksa vıcık vıcık sosunu mu yiyelim .

Tugay Demir
Tugay Demir 7 ay önce

İlgi alaka herşey mükemmeldi sosa bayıldık

Afacan Çocuk Dünyası
Afacan Çocuk Dünyası 7 ay önce

Müşteri odaklı değil eş dost odaklı sipariş hazırlıyorlar, müşteri memnuniyeti yok

Süleyman TURAN
Süleyman TURAN 7 ay önce

2 zurna 2 öncü dürüm aldık. Bol soslu olmasını söylediklerimi tabiki de bol soslu yapmamışlar. Afyonda severek yerdim öncüden. Afyondaki yediğim öncü dönerle lezzetinin alakası yok. Hiçbirimiz beğenmedik. Tekrar tercih etmeyeceğiz.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.