Öncü Döner 19 Mayıs

Öncü Döner 19 Mayıs

19 Mayıs

Yorumlar
Dilek İşçimen
Dilek İşçimen 3 gün önce

Sipariş vereli 1,5 saat oldu hala teslim almadim.Allah bilir ne zaman gelecek. 1,6 km uzaklıkta halbuki. Daha önceki siparisimde de gecikme olmustu ama bu kadarına da pes!!!

Ömer FİDAN
Ömer FİDAN bir ay önce

Gerçekten yorumlara bakıp aldanmim dedim ama 2 saatte 2 döneri getirmediler.

Retropol Reklam
Retropol Reklam bir ay önce

Tavuk döneri pek fazla sevmeyen biri olarak şunu söyleyebilirim; Adı gibi bu işte gerçekten ÖNCÜ markalardan.

Davut Akcay
Davut Akcay bir ay önce

Acayip yavaş gelene kadar yemek söylediğini unutuyorsun

Erdem Uzuntaş
Erdem Uzuntaş bir ay önce

Kapıdaki Kampanyaya bakıp içeri girdik "Öğrenciye ayran bedava "diye meğer bir tuzakmış onun gramajı daha eksilmiş belirtmedipimiz için ayranları da kitlediler sakın zaten o 20 g et de ayran parası eder sakın kampanyaya kanıp gitmeyin başka çok iyi dönerciler var

Hüseyin
Hüseyin bir ay önce

İlk defa gittim hemen yardımcı oldular gayet iyidi bence

timur çeken
timur çeken bir ay önce

Özel sebeplerle bulunduğumuz Samsun da Uzun zaman aradan sonra yerinde durun yedik. Sıcak ve lezzetli idi. Personel gayet sıcakkanlı, kolonyamizi bile tuttular. Hatta yemek sonrası ücretsiz çay ikramları da küçük ama yemekustu caysevenler önemli bir detaydi.

ali çolak
ali çolak bir ay önce

Tüm samimiyetimle söylüyorum rezil bir yer bugün arkadaşlarımla gittim ve dönerden kıl çıktı böyle bir kurumsal firmanın bu hataya düşmesi rezillik gelmeyin

Mervenur Çakmak
Mervenur Çakmak 2 ay önce

Aşırı geç geldi siparişler 2 saat kadar bekledik hiç hoş bir izlenim olmadı

Ahvali Melal
Ahvali Melal 2 ay önce
Gundogdu MALKOC
Gundogdu MALKOC 2 ay önce

Burası kadar lakayit bir yer görmedim hitaplar rezil bir daha asla burada yemem.

Yasir Dikmen
Yasir Dikmen 2 ay önce

Nice

Taha Velioğlu
Taha Velioğlu 2 ay önce
A K
A K 2 ay önce

❗ - Gerçekten Çok yavaş geliyor 1 2 saat içersinde. - Dürüm Hatay usulü değil kuru geliyor. - Patates rezalet durumda soslu bişey çok kötü ve sert. -Tavuklarda sertlik var garip - Zurna sipariş vermiştim normal geldi ve sipariş de normal olduğu söylendi.

Hakan ÇAKIR
Hakan ÇAKIR 3 ay önce
Alperen Bektaş
Alperen Bektaş 3 ay önce

SİPARİŞ VERİYORUZ GELMİYOR ÇOK YAVAŞLAR KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM

Ahmed kazım Gürhan
Ahmed kazım Gürhan 4 ay önce

Çok yavaş hizmet hiç beğenmedim tadını önermiyorum

Furkan Kurna
Furkan Kurna 4 ay önce

3 saat gerçekten beklemek istiyorsanız sipariş edebilirsiniz 7 dk lık yolda arıyoruz yolda dır herhalde diyolar böyle rezillik olmaz

Cansu Çırak
Cansu Çırak 4 ay önce

kasadaki çalışan kızın suratsızlığına sinir oldum emir kipi ile konuşuyor saygısızlık bildiğin. Arkadaşıyım sanki onun çalışanlar çok suratsız. Tercih etmem

Onur Efe İŞÇİMEN
Onur Efe İŞÇİMEN 4 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.