Oltum Nefis Cağ Döner

Oltum Nefis Cağ Döner

Oltu

Yorumlar
Menderes Kılıçaslan
Menderes Kılıçaslan 8 ay önce düzenlendi

Garsonlar çok kötü

FATİH YILDIRIM
FATİH YILDIRIM 8 ay önce

Yemeyin yedirmeyin. Müşteri memnuniyeti sıfır. Hacıya salata bile yedirmediler :(

Ahmet Ölmez
Ahmet Ölmez bir yıl önce düzenlendi

Hizmetini hic begendim. İnsanlarla zar zor ilgileniyorlar ,çağ lar arasi bekleme süresi çok fazla,ikram herhangi bisey vermediler

AHMET ÖLMEZ
AHMET ÖLMEZ bir yıl önce düzenlendi

Garsonlar çok ilgisiz

nazmiye cengiz
nazmiye cengiz 2 yıl önce

Çok memnun kaldik. Hem uygun hem cok lezzetli

Caner Seremet
Caner Seremet 3 yıl önce
Ömer Sayar
Ömer Sayar 6 yıl önce

Eyyy

tek tabanca
tek tabanca 6 yıl önce
elif bektaş
elif bektaş 6 yıl önce
Hanifi Simsek
Hanifi Simsek 6 yıl önce

Çok lezzetli olduğunu düşünüyorum

İletişim Bilgileri
Dönerci
3.5 / (22 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.