Oltu
Garsonlar çok kötü
Yemeyin yedirmeyin. Müşteri memnuniyeti sıfır. Hacıya salata bile yedirmediler :(
Hizmetini hic begendim. İnsanlarla zar zor ilgileniyorlar ,çağ lar arasi bekleme süresi çok fazla,ikram herhangi bisey vermediler
Garsonlar çok ilgisiz
Çok memnun kaldik. Hem uygun hem cok lezzetli
Eyyy
Çok lezzetli olduğunu düşünüyorum
| Dönerci |
| 3.5 / (22 yorum) |