Terme
Mola verip pide yiyelim dedik. Terme de böyle birşeyi pide diye satmak.. Kıyması az hamuru az pişmiş. Tavsiye etmem.
Çok iyi
Öğle yemeği molası için çorba içtim, amazon tatlısı yedim, orta seviyede.
Amazon tatlısı dedikleri bildiğiniz havuçlu kekin şerbetlisi
Pide yiyin çok güzel
Hayatınızda yediğiniz en kötü yemekleri burada bulabilirsiniz pizzadan tutun , ana yemeklere kadar kuru tatsız ve tuzsuz
Kıymalı Pide yerine Soğanlı ve Yağlı Pide geldi. çalışanlar insanlara aşağılayıcı şekilde muamele gösteriyor. Meze yok. Kuşbaşılı Pide yerine kuru ekmek getirdiler. Bir insan nasıl kötü yapabilir bir pideyi anlamadım. Paranıza yazık.
Rehber önerisi üzerine geldik ama yediğimiz en kötü pidelerden biriydi. Paranızı çöpe atmayın
Karadeniz turumuz da öğle yemeği için durak noktamız idi ben hayatımda bu kadar kötü pide yemedim Turdaki kimse memnun kalmadı Soğan kabuklu pide mi olur ?
Terme Okumuş Dinlenme Tesisleri. Bu tesise geldiğinizde binanın görüntüsünden çok özenli bir yer olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak hiç de öyle değil. Yiyecek kokuları sizi cezbedecek ama sakın aldanmayın ve nefsinize hakim olun. Biz nefsimize hakim olamadığımız???? için bir tane karışık tost yiyelim dedik kapidan girince hemen soldaki büfeden. Tost hazır halde geliyormuş buraya, paketli yani pişmeye hazır, pişmesi de sadece 1 dakika. Fiyatı 120 tl. Küçük çay 30 tl. Yediğim en berbat tost. Daha ısırırken tost ikiye ayrıldı. Kaşar peyniri yok, içine yağı basmışlar, 4 dilim kağıt inceliğinde salam mı sucuk mu anlamazsınız, tost ekmeği mi ekmek değildi o.... keşke foto/video çrkseydim. İki çalışana da sordum bu tosttan hiç yediniz mi diye, evet hergün dediler gülerek.???? Hizmet yok burda sadece adam kemece var. Buraları denetleyen de yok belli.
Hayatımda yediğim en kötü pidelerden biriydi. Antalyadan karadeniz turu için geldik. Aşırı övmüşlerdi bu tesisi. Kuşbaşılı pide ve amazon tatlısı söyledik. Fiyatlar zaten antalyadan bile daha pahalıydı. 1.5 pide 2 ayran ve 1 tatlı 870 tl tuttu. Lezzet konusunda tatmin olsak fiyata lafım yok. Ayrıca çay getirdiler alır mısınız diye? Alırım dedim 2 çaya 50 tl istediler. Yani böyle bi tesiste çay nasıl 25 tl olur sayın yetkililer. Turdaki arkadaşlardan hiçbiri memnun kalmadı.
Açık büfe kahvaltı diye sizi yönlendirip her aldığınıza ayrı fiyat biçen ve çay istediğinizde cafeden getirdik bu paralı açık büfeden kendiniz almalısınız diyorlar, bu sayede cafenin taze çayını para vererek içerken, kahvaltı için verilen çayın önceden kalmış ve bayat olduğunu fark etmenize sebep oluyorlar. Kısacası paranızla rezil oluyorsunuz.Bir de rezil hizmet aldığınız restorantın tuvaletine de para vererek giriyorsunuz.
pislik içinde, mutfağın kapısı açık ti içerisi berbattı, o kadar kalabalik bir işletme ki çalışan mi az bilemedim sıfır hijyen , masaları da yapış yapış ve kaşık çatallari da yağlı idi, ayrıca pahalı ,çay ücretli ve tuvalet ücretli , şaka gibi
Fibar tur ile geldiğimiz Karadeniz turumuzda yemek için geldiğimiz tesis, lezzetli pidesi ve ilgili çalışanlarıyla mutlulukla ayrıldık. Fatih Zengin abi'ye ayrıca güler yüzü,güzel sohbeti ve ilgisi için çok teşekkür ederiz, iyiki Fatih abi var ????
| www.okumuspark.com |
| Dinlenme Tesisi |
| 2.6 / (65 yorum) |