Savaştepe
Kahvaltı yapmak için uğradım ama Saatler öncesinde hazırlanmış Kahvaltı Tabağını Uyarıma rağmen yine servis ettiler. Yeni hazırlıyoruz diye yalan konuşup arkanızı dönünce eski tabağı resmen dayıyolar. Hatta benden sonra gelen masaya da aynı şeyi yaptılar. Paranızı ve sağlığınızı böyle hizmetler için çöpe atmayın.
İnanılmaz derecede pahalı. New York da bir yerde yemek yeseniz bundan ucuz.
Dinlenme tesisinde yediğimiz şey, yemek değil; mutfak personelinin bize karşı kişisel bir husumeti varmış gibi hazırlanmış bir gastronomik sabotajdı. Fiyatlar ise öyle yüksekti ki, hesabı görünce bir an uzaya bilet almışım sandım. Sanatsal açıdan bakarsak: Bu kadar kötü bir tabağı ancak ‘modern rezalet’ akımına dahil edebiliriz. Kısacası, midem hâlâ travmadan toparlanmaya çalışıyor. Eli emeği geçen herkesin öbür dunyada çekeceği var
Gelmeyin.
Buranın yemekleri rezalet kesinlikle yemeyin burda bir şey
Temiz güzel ve bol çeşitli aileyle uğrayacağınız bır yer:)
Kavurma pilav ayran üçlüsüne 970 tl verdik lezzet olarak ortalama ama fiyatları gerçekten çok fazla .yorumlara bakmadan gelmiştim keşke gelmeseydim
| Paralı Yol Üzeri Dinlenme Tesisi |
| 2.2 / (293 yorum) |