Oksijen Karadeniz Gurme

Oksijen Karadeniz Gurme

Savaştepe

Yorumlar
kasım Bayraktar
kasım Bayraktar 18 saat önce

Kahvaltı yapmak için uğradım ama Saatler öncesinde hazırlanmış Kahvaltı Tabağını Uyarıma rağmen yine servis ettiler. Yeni hazırlıyoruz diye yalan konuşup arkanızı dönünce eski tabağı resmen dayıyolar. Hatta benden sonra gelen masaya da aynı şeyi yaptılar. Paranızı ve sağlığınızı böyle hizmetler için çöpe atmayın.

Hasan yarpınar
Hasan yarpınar 6 gün önce
osman özdemir
osman özdemir bir hafta önce
Deniz Selçuk Sevgi
Deniz Selçuk Sevgi 2 hafta önce

İnanılmaz derecede pahalı. New York da bir yerde yemek yeseniz bundan ucuz.

Serdar Yildiz
Serdar Yildiz 3 hafta önce
DoruK
DoruK 3 hafta önce

Dinlenme tesisinde yediğimiz şey, yemek değil; mutfak personelinin bize karşı kişisel bir husumeti varmış gibi hazırlanmış bir gastronomik sabotajdı. Fiyatlar ise öyle yüksekti ki, hesabı görünce bir an uzaya bilet almışım sandım. Sanatsal açıdan bakarsak: Bu kadar kötü bir tabağı ancak ‘modern rezalet’ akımına dahil edebiliriz. Kısacası, midem hâlâ travmadan toparlanmaya çalışıyor. Eli emeği geçen herkesin öbür dunyada çekeceği var

Güney Gözler
Güney Gözler 3 hafta önce

Gelmeyin.

Ümit Onur Naz
Ümit Onur Naz 3 hafta önce

Buranın yemekleri rezalet kesinlikle yemeyin burda bir şey

Esra Toker
Esra Toker bir ay önce

Temiz güzel ve bol çeşitli aileyle uğrayacağınız bır yer:)

Winner Yiğit
Winner Yiğit bir ay önce

Kavurma pilav ayran üçlüsüne 970 tl verdik lezzet olarak ortalama ama fiyatları gerçekten çok fazla .yorumlara bakmadan gelmiştim keşke gelmeseydim

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.