Araklı
28/11/2025 tarihinde sabahın 5'inde of devlet Hastanesi'ne müracaat ettik. Dr.Aysu sivaz ve hemşire hanımlara gösterdeği ilgi ve alakadan dolayı çok teşekür ederiz
5 yıldız vermemin sebebi üstte görünsün, Sağlık bakanlığı bu hastanenin başhekimlerini aciil teftişten geçirmeli,sıkıntılar her konuda...
Çocuk servisinde kızım 6 gün yattı hemşireler çok iyiydi özellikle cemile hemşire çok ilgili sıcak samimi davrandı bize ona özellikle tşk ederim çok tatlı biri????hastanenin yemekleri gerçekten çok kötü yemekleri üst üste koyup veriyolar özen yok verirken de sanki lütfeder gibi davranıyorlar.
Of devlet hastanesinde doğum yaptım gerçekten hemşireler olsun doktorlar olsun çok ilgili alakalı kibarlar özelden farksız odalar gayet temiz di ve ferah bir hastane
Hastane güzel ondan yana sorun yok ama çalışan hemşireler cidden çok itici bişey soruyorsun bişey istiyorsun sert konuşuyorlar nazik değiller özellikle akşamdan sonra nöbetçi duran yatan hastaların katındaki hemsireler çok sert konuşuyor yardımcı olmak yerine sizlemi ugrasicam der gibi hastane güzel çalışanların bir kısmı yok olmamis
Akşam 18.00 civarı acil hasta doluyken güvenlik doktor yemekte olabilir diyerek bekleme süremizin 2 saat olabileceğini söylüyor bu tabloyu göstererek . Ben hiçbir hastanede böyle muamele görmedim gerekli yerlere de şikayet edeceğim .
| (0462) 771 51 28 |
| ofdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.2 / (151 yorum) |