Esenyurt
Güvenlik sistemi 10 numara hareketli ve konuma yakın yer
Bina Çatlama anı
مجمع جيد
Evin içindeki malzemelerden tutun işçiliğe kadar rezalet bir site taşınalı 1 ay oldu her gün farklı bir sorunla karşılaşıyorum 40 katlı olmasına rağmen 2 tane asansör var ve genellikle 1 tanesi hiç çalışmıyor sabahları işe giderken akşam işten dönerken 15dk asansör beklediğim oluyor ve duvarlar o kadar ince ki yan komşumun öksürmesine kadar her şeyi duyuyorum tam anlamıyla rezalet bir site ve inşaat firması
Toplam 8 bloktan oluşan her bir bloğun altında 33 metre uzunluğunda 111 adet fore kazığın bulunduğu bölgenin en güçlü konut projesi. Böyle bir inşaat temeli İstanbul'da çok nadir bulunur.
Site güzel ve metrobüse 10 dk. Mesafede. Yorumlarda siteyi ve yönetimi kötülemişler. Bence siteye çok insan gelmesin diye yapmışlar sanki ama Türkler gelmezse yabancılar siteye doluyor. Site ve daireler yeni olduğu için tabiki bir çok problem oluyor. Ama yönetim elimden gelenin en iyisini yapıyor bence. Telefonla ararsanız ulaşmanız zor iki dakika evinden inip yönetime söylersiniz gün içinde problem çözülüyor. Güvenlik kibar ve anlayışlı işlerinide en iyi şekilde yapıyorlar. Asansör problemi ise insanların asansör ve sitede yaşamanın ne olduğunu bilmediği için oluyor. Bir kişi her iki asansörü bulunduğu kata çağırirsa 10 asansörde olsa 41 katlı binada her katında 6 daire var yetişmez tabiki. Birazda Sitenin dez avantajlarından bahsedeyim kapalı otoparka 1 araç alınıyor aslında sitede otopark sorunu yok 2 araç alına bilir. Yüzme havuzu ve Spor salonu henüz açılmadı. Yabancı sayısı diğer sitelere göre az olsada kalabalık ama benim oturduğum bloktakinker kibar ve anlayışlı kişiler. Sadece garip bir yemekleri var onu yaptıkları gün eve kendini zor arıyorsun koku dayanılmaz oluyor.
Hayatımda gördüğüm en berbat site yönetimi asansör ve temizlikle zerre ilgilenmezler hala şantiye elektirik ve suyu kullaniliyor
Herkese merhaba ne kadar boş beleş adam varsa Site ile ilgili yorum yazmış Baktım hemen hemen hepsi kiracı ev sahibine kızan siteyi kötülüyor doğru sitenin eksikleri var Ama özellikle deprem sonrası için o kadar saçma sapan şeyler yazılmış ki duvarlar yıkılmış yok çatlamış Bilmeden Çok konuşuyorsunuz 35-40 katlı binalara deprem dayanıklılığı ile ilgili denetim yapılmadan izin verilir mi bir tanesinin Mühendislik ile ilgili bilgisi yok bilgi sıfır Ama yorum maşallah destan gibi önce bir araştırın öğrenin çatlak nedir Sıva nedir alçı nedir statik nedir beton kalitesi nedir Ne kadar cahil varsa toplanmış yorum yazmış ya
BERBAT HİÇ KİMSEYE ÖNERMİYORUM SAATLERCE BEKLETİYORLAR HİÇBİR ŞEKİLDE İYİ Kİ TAŞINIYORUM BURADAN BURAYA GELİP KENDİNİZİ KANSER ETMEYİN
Kapıda güvenliğin prosedür uygulamalarına, sitenin görünüşe bakıp, sorunsuz bir site algısına kapılmayın. 8-10 dakika asansör bekleyip rezillik çekip, üzülürsünüz.
YÖNETİM İSTİFAA!!
Yönetim 5 para etmez İSTİFAAA ET YÖNETİM ÇOK KÖTÜSÜN!!! Ev sahibiyim satın almadan önce yönetim değişmişmi öğrenin ondan sonra alın alınan aidatlarda olan hizmetlerin hiç biri sitede yok fazladan para alıyorlar!!
O binalar akıl alır değil çok yüksek ve kasvetli
| 0850 460 2700 |
| www.odulistanbul.com |
| Konut Projeleri |
| 3.6 / (421 yorum) |