NUMBER ONE KEBAP

NUMBER ONE KEBAP

Aksu

Yorumlar
john musaba
john musaba 3 hafta önce

fiyat performans acısından iyi ama lezzet olarakda cok iyi değil ama yenir

Su Arslan
Su Arslan bir ay önce
Ferhat Kılıç
Ferhat Kılıç bir ay önce
muhammet kemal ülker
muhammet kemal ülker bir ay önce
Tayfun Ayılmaz
Tayfun Ayılmaz 2 ay önce
ilhami Işık
ilhami Işık 3 ay önce
Daylının Dibi
Daylının Dibi 4 ay önce
Ulaş Alp Deniz
Ulaş Alp Deniz 4 ay önce

Pilavı 1 hafta güneşin altında bekletip tabağa öyle konulmuş gibiydi. Arkadaşla iddiaya girdik 1 kaşık yemesine. Zar zor yedi benden 200 tl kazandı. Kuşbaşı söyledim şu an karnım ağrıyor. Kayış gibiydi. Bir tek kurye arkadaş iyiydi onun dışında allah kahretsin.

When Reality
When Reality 5 ay önce

Hiyjene biraz daha dikkat etmeliler , yiyecek güzel olsada porsiyon tam 110 Gr değildi kesinlikle belki çiğ hali 110 felandir.

Ahmet Rüzgar
Ahmet Rüzgar 7 ay önce

İş yerim ile dükkanların arası 3km 2 adet dürüm siparişi verdim 2 adet için oraya gelemeyiz dediler

Almila Kartal
Almila Kartal 7 ay önce

55 dakika beklediğim siparişimin durumunu sorup öğrenmeye çalıştığım için telefon suratıma kapatılıp iptal edin o zaman uğraşamayız diye cevap aldım. Terbiyesiz ve saygısız bir işletme. telefonda konuşan kişi kimse müşteriye karşı saygılı olmayı öğrenir umarım berbat bir işletme.

A K Ruhel
A K Ruhel 7 ay önce

If ur are hungry, close to airport

Tantuni
Tantuni 7 ay önce

Havalimanina istedim hemen geldi lezzet10 numara 5 yıldız kolay gelsin

Ayhan Öztürk
Ayhan Öztürk 8 ay önce

Her zaman sipariş verdiğim VTR turizm e bugün arayıp sipariş verdiğimde tamam diyip kapattılar 2 dk sonra arayıp oraya 1 kişilik gönderemiyoruz dediler. Ne yapalım 2 kişilik sipariş verip birini çöpe mi atalım bu nasıl saçmalık. İşinize geldiğinde getiriyorsunuz.

Hasan Tır
Hasan Tır 8 ay önce
gökay alyüz
gökay alyüz 9 ay önce

Hayatımda gördüğüm en kötü yer sipariş 90 dakikaya geldi ve soğuktu kurye hiç iyimser değildi aklınız varsa önünden bile geçmeyin

Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 10 ay önce

Alt tarafı adana dürüm kıyma yani nasıl yapıldıysa lastik gibi sünüyor berbat bi dürümdü kıyma desen kıyma yok içinde bide 170₺ bu paraya çarşıda adamlar menü veriyor. Adana dürümden anlamıyorsanız yapmayın. Et die yedim et olduğuna emin olamadığım için yarısında çöpe attım rezillik gerçekten asla yemeyin.

Gamze Eee
Gamze Eee 10 ay önce

Adana dürüm söylemiştim gerçekten gelmesi 45 dakika sürdü bu kadar beklemenize rağmen sonuçtan hiç memnun kalmadım köfteyi resmen pişirmemişler kırmızı kırmızı koymuşlar

Sahin Senol
Sahin Senol 10 ay önce
Jiyan Bayrak
Jiyan Bayrak 10 ay önce
İletişim Bilgileri
(0242) 463 11 41
Dönerci
3.9 / (134 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.