Aksu
fiyat performans acısından iyi ama lezzet olarakda cok iyi değil ama yenir
Pilavı 1 hafta güneşin altında bekletip tabağa öyle konulmuş gibiydi. Arkadaşla iddiaya girdik 1 kaşık yemesine. Zar zor yedi benden 200 tl kazandı. Kuşbaşı söyledim şu an karnım ağrıyor. Kayış gibiydi. Bir tek kurye arkadaş iyiydi onun dışında allah kahretsin.
Hiyjene biraz daha dikkat etmeliler , yiyecek güzel olsada porsiyon tam 110 Gr değildi kesinlikle belki çiğ hali 110 felandir.
İş yerim ile dükkanların arası 3km 2 adet dürüm siparişi verdim 2 adet için oraya gelemeyiz dediler
55 dakika beklediğim siparişimin durumunu sorup öğrenmeye çalıştığım için telefon suratıma kapatılıp iptal edin o zaman uğraşamayız diye cevap aldım. Terbiyesiz ve saygısız bir işletme. telefonda konuşan kişi kimse müşteriye karşı saygılı olmayı öğrenir umarım berbat bir işletme.
If ur are hungry, close to airport
Havalimanina istedim hemen geldi lezzet10 numara 5 yıldız kolay gelsin
Her zaman sipariş verdiğim VTR turizm e bugün arayıp sipariş verdiğimde tamam diyip kapattılar 2 dk sonra arayıp oraya 1 kişilik gönderemiyoruz dediler. Ne yapalım 2 kişilik sipariş verip birini çöpe mi atalım bu nasıl saçmalık. İşinize geldiğinde getiriyorsunuz.
Hayatımda gördüğüm en kötü yer sipariş 90 dakikaya geldi ve soğuktu kurye hiç iyimser değildi aklınız varsa önünden bile geçmeyin
Alt tarafı adana dürüm kıyma yani nasıl yapıldıysa lastik gibi sünüyor berbat bi dürümdü kıyma desen kıyma yok içinde bide 170₺ bu paraya çarşıda adamlar menü veriyor. Adana dürümden anlamıyorsanız yapmayın. Et die yedim et olduğuna emin olamadığım için yarısında çöpe attım rezillik gerçekten asla yemeyin.
Adana dürüm söylemiştim gerçekten gelmesi 45 dakika sürdü bu kadar beklemenize rağmen sonuçtan hiç memnun kalmadım köfteyi resmen pişirmemişler kırmızı kırmızı koymuşlar
| (0242) 463 11 41 |
| Dönerci |
| 3.9 / (134 yorum) |