Harmancık
Ramazan ayında iftar için gittik. Rezervasyon yaparken tatlılı menü istediğimizi belirttik. Mekana gittiğimizde ayran olmadığını söylediler, yemek bitince de tatlı olmadığını söylediler. Hayatımın en rezil iftariydi. Dönercide nasıl ayran olmaz, tatlılı menü sorup nasıl tatlı vermezsiniz ? Tam anlamıyla rezalet bir iftar yemeği oldu. İşletmecilik de sıfır instagram hesaplarına yazdım bana ulaşıp sorunu dinlemek yerine bana engel atmışlar büyük ihtimalle yorumu da sildiler. Rezalet bir iftar için tercih edebilirsiniz. Normalde canımız döner çekince gittiğimiz bir yerdi. Bir daha asla gitmeyeceğim. Müşteri memnuniyeti yok, müşteriye bilgi vermek yok. Kendinizi önemsiz hissediyorsanız gidebilirsiniz.
Lezzet harika, ama servis öyle yavaş ki siparişin gelmesini beklerken hijyen konusunu da sorgulamadan edemiyorsunuz. Umarım ilgilenilir.
Mekan şık ve konforlu, hizmet iyiydi ramazan diye serviste kasada tek kişi vardı odun ateşinde döner için beklentim yüksekti ama genelde yanmış tavuk geldi. Hem dürüm hemde tombik yedim. İlk tombikte az yanık döner vardı rahatsız etmedi ama dürüm de tam bir fiyasko oldu.
Biz 3 arkadaş iftar için gittik harıkaydı özellikle çorba dönerse aynı şekilde en son gelen işletme sahıbıydı sanırım aşırı ilgiliydi ikram teklifleri zaten ayrı güzeldi çalısanlarda güler yüzlüydü
2026 Şubat Ekleme: Her şey hâlâ güzel, lezzetli ve olması gerektiği gibi. Ancak aradan geçen zamanda birkaç kez karşılaştığım sorunu eklemem gerek. Çalışan arkadaşlara da bilgi verdim buradan da yazayım: Çay bardakları gerçekten ama gerçekten çok pis. Haftada en az bir kere çamaşır suyuna yatırılıp gerekli temizliğin yapılması gerekiyor. Yoksa böyle güzel bir servis ve yemekten sonra tam çaydan bir iki yudum almışken lekelerle dolu bardağı görmek insanı kötü etkiliyor. Umarım gereken aksiyonu alırlar. Gerçekten Bursa'nın da ülkenin de böyle temiz, gözü kara ama ticaretten anlayan girişimcilere ihtiyacı var. Dönerini ilk dükkanda zaten aylardır yiyoruz. Lezzetine, fiyatına, hizmetine diyecek laf yoktu. Yeni yerini de görme fırsatım oldu. Gayet güzel bir konumda şık bir işletme olmuş. Umarım başarılı olur. Umarım hep bol kazanç sağlar. Başka başka ve onlarca şube açar. Çünkü işini böyle iyi ve istekli yapanların daha da fazla kazanması gerek.
Mekana gittiğimizde döner değişimine denk geldik. Yeni döneri bekleyebiliriz dememize rağmen eski bayat yağlı kalmış döneri önümüze sundular. Ziyan olmasın diye paket yaptırdım sokak hayvanlarına verdim. Bir daha önünden geçmem.
Farkında olmadan uzun zamandır uzak kaldığım eski tarz döner tatmak beni eski günlere götürdü. Güler yüz, hızlı servis ve ferah bir ortam. Teşekkürler
Dönerin çok lezzetli olmasının yanı sıra güler yüzlü hizmetleri vardı. Mutlaka gidilmeli.
Döneri çok lezzetliydi. Servisle ilgilenen kişi oldukça nazikti. Teşekkür ederiz
Garsonlar çok güler yüzlü. Et çok lezzetli ve porsiyon oldukça doyurucu. Fiyatlar makul. Temiz bir mekan. Herkese tavsiye ederim.
Çok severek geldiğimiz servisi hızlı lezzeti süper bi yer. Bu yüzden tercih edip tekrar geldik 4 yetişkin bir bebek olarak. Ben hamileyim ve ayran istedim dolapta bi tane kaldığı söylendi ve masada bebek olduğu için onunda ayran içeceğini biliyodum ve tamam ben gazoz içerim diyip kabullendim. Ama bizden sonra gelen tüm masalara içerden ayran getirdiler. Ve yemeğim bitmişti zaten. Bize ayran yok diyip diğer masalara nasıl getirdiklerini sorunca paket servis için kullandığımız ayranlar dediler. Haklı olabilirler ama diğer masalara yok diye açıklama yapmadan hemen getirip bi bize yok demeleri sinirlerimi bozdu. İlla hamileyim mi demem gerekiyordu yani. Yetkili birileri okursa bu konuda düzen getirmenizi rica ederim. Ya da personelinize her müşteriye aynı şekilde davranmasını anlatırsanız daha iyi olur .
10 tane dönercinin önünden geçip porsiyonu 300 tl ye döner yemek için her seferinde şubenize geliyorum. Zaman mesai harcayıp size geliyorum. Sipariş verirken her seferinde üzerine basa basa pişmiş kızarmış istiyorum diyorum. Bazen 2-3 kez özellikle söylüyorum. Bugün son oldu. Hem 20 dakika sipariş bekledim. Ben pişiyor sandım. Halbuki unutmuşlar. Sonra 10 dakika daha bekledim. çiğ tavuk getirdiler. Çiğ tavuk yiyecek olsam marketten alırım. Özellikle söyledim birde sipariş alan kıza. Yine çiğ geleceğini bildiğim için iki kez söyledim. Bem beyaz et geldi. Bizim ne istediğimiz önemli değilse kapıya yazın ona göre gelmeyelim madem kardeşim. Biz sizi sallamıyoruz nasıl istersek öyle veriyoruz işinize gelirse yazın. Hayır sanki ona kaç kez söylememişim gibi hiç pişmemiş çiğ eti yüzüme baka baka masama getiriyor. Çıldırmamak elde değil. Benim için nostalji bitmiştir. İlk açıldığı günden beri müşterisi olduğum firma. Müşteri ilişkilerinide gözden geçirsin artık. Aç müşterinin siniriyle oynamayın.
Muhteşem odun ateşinde tavuk döner lezzeti bir yana sucacık saygılı sevgi dolu içtenlikle bize servis veren müessese müdürü Sn Olcay bey ve güler yüzlü tüm ekibinize çok teşekkür ederiz. Böyle bir güzellik için en koşa zamanda yeniden gelmek arzularımla sevgiler saygılar sizlere
Çok şık köşe bir mekan diyerek girdik. Sadece tavuk olduğunu öğrenince çok şaşırdık. Neyse bir deneyelim dedik ama dürümün içinde sadece domates ve haşlanmış gibi lezzetsiz bir tavuk vardı. Eşim yarım bıraktı ben çok aç olduğum için yedim. Fakat bir daha tercih ve tavsiye etmem.
Uzun zamandır böyle bir tavuk yemiyordum harikasınız
Lezzetli bir öğündü eşsiz bir lezzet
Harika bir lezzet
| 0530 278 16 53 |
| www.nostaljidoner.com |
| Dönerci |
| 4.2 / (188 yorum) |