Nostalji Döner Odunluk

Nostalji Döner Odunluk

Harmancık

Yorumlar
UGUR YALNIZ
UGUR YALNIZ bir hafta önce

Ramazan ayında iftar için gittik. Rezervasyon yaparken tatlılı menü istediğimizi belirttik. Mekana gittiğimizde ayran olmadığını söylediler, yemek bitince de tatlı olmadığını söylediler. Hayatımın en rezil iftariydi. Dönercide nasıl ayran olmaz, tatlılı menü sorup nasıl tatlı vermezsiniz ? Tam anlamıyla rezalet bir iftar yemeği oldu. İşletmecilik de sıfır instagram hesaplarına yazdım bana ulaşıp sorunu dinlemek yerine bana engel atmışlar büyük ihtimalle yorumu da sildiler. Rezalet bir iftar için tercih edebilirsiniz. Normalde canımız döner çekince gittiğimiz bir yerdi. Bir daha asla gitmeyeceğim. Müşteri memnuniyeti yok, müşteriye bilgi vermek yok. Kendinizi önemsiz hissediyorsanız gidebilirsiniz.

Yldz Mtl
Yldz Mtl bir hafta önce
Deniz Us
Deniz Us bir hafta önce

Lezzet harika, ama servis öyle yavaş ki siparişin gelmesini beklerken hijyen konusunu da sorgulamadan edemiyorsunuz. Umarım ilgilenilir.

Murat Satı
Murat Satı 2 hafta önce
Orhan Kalender
Orhan Kalender 2 hafta önce
Sinan Akgüloğlu
Sinan Akgüloğlu 2 hafta önce

Mekan şık ve konforlu, hizmet iyiydi ramazan diye serviste kasada tek kişi vardı odun ateşinde döner için beklentim yüksekti ama genelde yanmış tavuk geldi. Hem dürüm hemde tombik yedim. İlk tombikte az yanık döner vardı rahatsız etmedi ama dürüm de tam bir fiyasko oldu.

Asel Kolancı
Asel Kolancı 2 hafta önce

Biz 3 arkadaş iftar için gittik harıkaydı özellikle çorba dönerse aynı şekilde en son gelen işletme sahıbıydı sanırım aşırı ilgiliydi ikram teklifleri zaten ayrı güzeldi çalısanlarda güler yüzlüydü

KONUŞAN ÖĞRETMEN
KONUŞAN ÖĞRETMEN bir ay önce düzenlendi

2026 Şubat Ekleme: Her şey hâlâ güzel, lezzetli ve olması gerektiği gibi. Ancak aradan geçen zamanda birkaç kez karşılaştığım sorunu eklemem gerek. Çalışan arkadaşlara da bilgi verdim buradan da yazayım: Çay bardakları gerçekten ama gerçekten çok pis. Haftada en az bir kere çamaşır suyuna yatırılıp gerekli temizliğin yapılması gerekiyor. Yoksa böyle güzel bir servis ve yemekten sonra tam çaydan bir iki yudum almışken lekelerle dolu bardağı görmek insanı kötü etkiliyor. Umarım gereken aksiyonu alırlar. Gerçekten Bursa'nın da ülkenin de böyle temiz, gözü kara ama ticaretten anlayan girişimcilere ihtiyacı var. Dönerini ilk dükkanda zaten aylardır yiyoruz. Lezzetine, fiyatına, hizmetine diyecek laf yoktu. Yeni yerini de görme fırsatım oldu. Gayet güzel bir konumda şık bir işletme olmuş. Umarım başarılı olur. Umarım hep bol kazanç sağlar. Başka başka ve onlarca şube açar. Çünkü işini böyle iyi ve istekli yapanların daha da fazla kazanması gerek.

Ali Sevinç
Ali Sevinç bir ay önce

Mekana gittiğimizde döner değişimine denk geldik. Yeni döneri bekleyebiliriz dememize rağmen eski bayat yağlı kalmış döneri önümüze sundular. Ziyan olmasın diye paket yaptırdım sokak hayvanlarına verdim. Bir daha önünden geçmem.

hakan bektaş
hakan bektaş bir ay önce

Farkında olmadan uzun zamandır uzak kaldığım eski tarz döner tatmak beni eski günlere götürdü. Güler yüz, hızlı servis ve ferah bir ortam. Teşekkürler

Merve Ergin
Merve Ergin bir ay önce

Dönerin çok lezzetli olmasının yanı sıra güler yüzlü hizmetleri vardı. Mutlaka gidilmeli.

Yasemin Aslandağ Paçal
Yasemin Aslandağ Paçal bir ay önce

Döneri çok lezzetliydi. Servisle ilgilenen kişi oldukça nazikti. Teşekkür ederiz

Ferdi Paçal
Ferdi Paçal bir ay önce

Garsonlar çok güler yüzlü. Et çok lezzetli ve porsiyon oldukça doyurucu. Fiyatlar makul. Temiz bir mekan. Herkese tavsiye ederim.

Beyza Bozkurt
Beyza Bozkurt bir ay önce

Çok severek geldiğimiz servisi hızlı lezzeti süper bi yer. Bu yüzden tercih edip tekrar geldik 4 yetişkin bir bebek olarak. Ben hamileyim ve ayran istedim dolapta bi tane kaldığı söylendi ve masada bebek olduğu için onunda ayran içeceğini biliyodum ve tamam ben gazoz içerim diyip kabullendim. Ama bizden sonra gelen tüm masalara içerden ayran getirdiler. Ve yemeğim bitmişti zaten. Bize ayran yok diyip diğer masalara nasıl getirdiklerini sorunca paket servis için kullandığımız ayranlar dediler. Haklı olabilirler ama diğer masalara yok diye açıklama yapmadan hemen getirip bi bize yok demeleri sinirlerimi bozdu. İlla hamileyim mi demem gerekiyordu yani. Yetkili birileri okursa bu konuda düzen getirmenizi rica ederim. Ya da personelinize her müşteriye aynı şekilde davranmasını anlatırsanız daha iyi olur .

Gerçek yorum
Gerçek yorum bir ay önce

10 tane dönercinin önünden geçip porsiyonu 300 tl ye döner yemek için her seferinde şubenize geliyorum. Zaman mesai harcayıp size geliyorum. Sipariş verirken her seferinde üzerine basa basa pişmiş kızarmış istiyorum diyorum. Bazen 2-3 kez özellikle söylüyorum. Bugün son oldu. Hem 20 dakika sipariş bekledim. Ben pişiyor sandım. Halbuki unutmuşlar. Sonra 10 dakika daha bekledim. çiğ tavuk getirdiler. Çiğ tavuk yiyecek olsam marketten alırım. Özellikle söyledim birde sipariş alan kıza. Yine çiğ geleceğini bildiğim için iki kez söyledim. Bem beyaz et geldi. Bizim ne istediğimiz önemli değilse kapıya yazın ona göre gelmeyelim madem kardeşim. Biz sizi sallamıyoruz nasıl istersek öyle veriyoruz işinize gelirse yazın. Hayır sanki ona kaç kez söylememişim gibi hiç pişmemiş çiğ eti yüzüme baka baka masama getiriyor. Çıldırmamak elde değil. Benim için nostalji bitmiştir. İlk açıldığı günden beri müşterisi olduğum firma. Müşteri ilişkilerinide gözden geçirsin artık. Aç müşterinin siniriyle oynamayın.

Hulya Tınaz
Hulya Tınaz bir ay önce

Muhteşem odun ateşinde tavuk döner lezzeti bir yana sucacık saygılı sevgi dolu içtenlikle bize servis veren müessese müdürü Sn Olcay bey ve güler yüzlü tüm ekibinize çok teşekkür ederiz. Böyle bir güzellik için en koşa zamanda yeniden gelmek arzularımla sevgiler saygılar sizlere

Umut Güven
Umut Güven bir ay önce

Çok şık köşe bir mekan diyerek girdik. Sadece tavuk olduğunu öğrenince çok şaşırdık. Neyse bir deneyelim dedik ama dürümün içinde sadece domates ve haşlanmış gibi lezzetsiz bir tavuk vardı. Eşim yarım bıraktı ben çok aç olduğum için yedim. Fakat bir daha tercih ve tavsiye etmem.

Ribas Group Media
Ribas Group Media bir ay önce

Uzun zamandır böyle bir tavuk yemiyordum harikasınız

Olcay Aydın
Olcay Aydın bir ay önce

Lezzetli bir öğündü eşsiz bir lezzet

Elif Aydın
Elif Aydın bir ay önce

Harika bir lezzet

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.