Kayapınar
Tadı güzel tavsiye ederim evden sipariş verecek seniniz teslimat ücretsiz
Abe bi döner bu kadar da mı kötü olur sözde zurna döner göndermiş rezalet gerçekten
Maalesef o eski nokta değil. Dürüm kötüydü ve kokuyordu.
Bayramın 2. Günü ikindi vakti müşteri olduk adam gözümüzün önünde pişmiş tavuk dönerin üzerine çiğ et takılmış halde getirip ocağa taktı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Eskiden dürüm için beğenerek aldığım bir yerdi. Son birkaç yıldır Dürümde istediğim lezzeti bulamıyorum. Eski oranla kıyaslarsak maalesef şu an tadını beğenmiyorum. Birkaç defa da eve sipariş istedik hizmet olarak çok iyiler. Dediğim gibi sadece dönerin lezzeti ile ilgili bence biraz daha farklı şeyler deneyebilirler.
Aldım ikisinde ne olduğu belli değil dükkanı Kapatmaları Gerek
Madem siparişi getirmeyecen neden haber vermiyon da telofonlarını kapatıyon insanları bekletmek zorundamısın kesinlikle gitmeyin bencil egoist tavırlar var ve siparişte insanları mağdur ediyorlar
Sebzeleri yıkayın , roka tabağindaki toprak limonla çikmaz
Puanı yemeğe veriyorum aşırı güzel bir döner
İlk açıldığında herşeyi harikaydı ama artık çok bozdu kendini sosu çok sulu yoğunluk yok tavuk dürüm değil lavaş dürüm yiyoruz sanki miktarı çok azalmış etleride dünden kalmış gibi kötü kokmaya başladı eskiden çok daha iyidi keşke kendini düzeltse geçen ekstra acı biber göndermenizi istemiştim 2 paket göndermişsimiz teşekkürler de paket başına 1 biber düşmesinede şaşımamak elde değil bu saçmalığı düzeltmedikçe yakın zamanda bir daha yemeyi düşünmüyorum
Normal
Servis çok hızlı. Lezzet zaten mükemmel. Kaliteden ödün vermeyen tek yer
| (0412) 502 88 88 |
| Dönerci |
| 3.7 / (64 yorum) |