Nokta Döner Kayapınar

Nokta Döner Kayapınar

Kayapınar

Yorumlar
Davut Güneş
Davut Güneş bir ay önce
A
A 3 ay önce
İsmail Hakkı Kasamak
İsmail Hakkı Kasamak 4 ay önce

Tadı güzel tavsiye ederim evden sipariş verecek seniniz teslimat ücretsiz

Berat Ege
Berat Ege 4 ay önce

Abe bi döner bu kadar da mı kötü olur sözde zurna döner göndermiş rezalet gerçekten

AREN AKGÜL
AREN AKGÜL 6 ay önce
DeeMooDee
DeeMooDee 9 ay önce düzenlendi

Maalesef o eski nokta değil. Dürüm kötüydü ve kokuyordu.

Aşkar Bey
Aşkar Bey 10 ay önce

Bayramın 2. Günü ikindi vakti müşteri olduk adam gözümüzün önünde pişmiş tavuk dönerin üzerine çiğ et takılmış halde getirip ocağa taktı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

MIZGİN GÜNEŞ DEMİRBAŞ
MIZGİN GÜNEŞ DEMİRBAŞ 10 ay önce

Eskiden dürüm için beğenerek aldığım bir yerdi. Son birkaç yıldır Dürümde istediğim lezzeti bulamıyorum. Eski oranla kıyaslarsak maalesef şu an tadını beğenmiyorum. Birkaç defa da eve sipariş istedik hizmet olarak çok iyiler. Dediğim gibi sadece dönerin lezzeti ile ilgili bence biraz daha farklı şeyler deneyebilirler.

Sabiha Gulcin
Sabiha Gulcin bir yıl önce

Aldım ikisinde ne olduğu belli değil dükkanı Kapatmaları Gerek

Şeyhmus Yılmaz
Şeyhmus Yılmaz bir yıl önce

Madem siparişi getirmeyecen neden haber vermiyon da telofonlarını kapatıyon insanları bekletmek zorundamısın kesinlikle gitmeyin bencil egoist tavırlar var ve siparişte insanları mağdur ediyorlar

Zeynep göksu Tengiz
Zeynep göksu Tengiz bir yıl önce düzenlendi
Ramazan Alay
Ramazan Alay 2 yıl önce
Vh.baran Avşar
Vh.baran Avşar 2 yıl önce

Sebzeleri yıkayın , roka tabağindaki toprak limonla çikmaz

Ibrahim Baduk
Ibrahim Baduk 2 yıl önce

Puanı yemeğe veriyorum aşırı güzel bir döner

Deniz Baran İpek
Deniz Baran İpek 2 yıl önce

İlk açıldığında herşeyi harikaydı ama artık çok bozdu kendini sosu çok sulu yoğunluk yok tavuk dürüm değil lavaş dürüm yiyoruz sanki miktarı çok azalmış etleride dünden kalmış gibi kötü kokmaya başladı eskiden çok daha iyidi keşke kendini düzeltse geçen ekstra acı biber göndermenizi istemiştim 2 paket göndermişsimiz teşekkürler de paket başına 1 biber düşmesinede şaşımamak elde değil bu saçmalığı düzeltmedikçe yakın zamanda bir daha yemeyi düşünmüyorum

RECEP ÇİÇEK (recepcicek)
RECEP ÇİÇEK (recepcicek) 2 yıl önce düzenlendi

Normal

demir fırat
demir fırat 2 yıl önce
Emin Yetistiren
Emin Yetistiren 2 yıl önce
Muhammed Demir
Muhammed Demir 2 yıl önce
tuğba doğruer
tuğba doğruer 2 yıl önce

Servis çok hızlı. Lezzet zaten mükemmel. Kaliteden ödün vermeyen tek yer

İletişim Bilgileri
(0412) 502 88 88
Dönerci
3.7 / (64 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.