Çal
Herşey çok yerinde tadında.güvenerek ailecek gelip yemek yediğimiz güler yüzlü lezzetli uygun fiyatlı bir yer.
Çok pahalı yediğiniz yemekle doymanız için muhabbet kuşu falan olmanız gerekiyor tat idare eder fiyat kol
Yemeğin tadı ortalama ancak doyurucu bir döner değil
Yarım ekmek yedim hiç doyurmadı ama tadi fena değil tavsiyem değildir
Bukadar kötü bir yer olamaz işletme çok kötü çalışanlar çok kötü İskender yedik yanık ve aşırı tuzluydu. hesabı alan kadın suratsız gelmeyin geldirmeyin hiç tavsiye etmem
Her zaman yerim güzel oluyor
Vasat…
Ailecek severek yıllardır geliyoruz. Hem lezzeti hem fiyatları bizim için vazgeçilmez. 7 yaşındaki oğlum bile müptelası. Aile işletmesi olmasını ayrı seviyorum.Herkes çok sıcakkanlı
Tavuk döner konusunda en iyileri arasında lezzeti müko, Ahmet abinin misafirperverliğini seversiniz, çalışanları da nazik ve ortam temiz. (Az soslu dönerlerini tavsiye ederim ben)
Uzun yıllardır yiyorum ve çok güzel en azından güvenilir ve lezzetli
| 0533 723 37 47 |
| nereye-doner-denizli.eatbu.com |
| Dönerci |
| 4.0 / (268 yorum) |