NEDİRLİOĞLU OTO LASTİK

NEDİRLİOĞLU OTO LASTİK

Dulkadiroğlu

Yorumlar
Muhammed Yusuf Sarica
Muhammed Yusuf Sarica bir hafta önce

Lastiğimin havası biraz inmişti gittim sibobu değişecek dediler ne kadar ücreti dedim takmasıyla 250tl dediler tamam dedim lastiği sokemediler ustaları yok sokrmeyincede yırtılabilir dediler sonra geri sağlam bir şekilde söktü yaptı sonra 400tl talep etti zam gelmiş dedi iş bittikten sonra akümünde değerini merak ettim akü biraz sıkıntılı ölçebilir misiniz dedim tamam dedi ölçtü akü hakkında bilgisi tamamen yok 2 farklı yerde akümü ölçtürdüm ücret talep etmediler 3 sn lik iş için aküyü ölçtükten sonrada 100tl talep etti kesinlikle gitmeyin çok bilinçsizler ve fiyat kandırması yapıyolar.Önünden bile geçmeyin esnaf değiller.

murat baspinar
murat baspinar bir hafta önce

Kışlık lastik takmaya 1800₺ aldılar.Fiyat çok yüksek.

Süleymam Elmas
Süleymam Elmas 2 ay önce

Sıra takibi yok her gelen kaynak atıyor tabelaya rot ayarı yazmışlar rot yapmıyorlar gereksiz pahalı

Muhammet Ali Cirit
Muhammet Ali Cirit 2 ay önce

Önünden bile geçmeyin, beş kuruş etmezler. Yapılacak işi çor çocuğa veriyorlar. O da iş yapayım derken bir yerlerini kırıyor. Gidin mahalle aralarında küçük esnaf lastikçilere yaptırın daha iyi yapar. kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Berat Nedirli
Berat Nedirli 3 ay önce
Emir Bayazıt
Emir Bayazıt 3 ay önce

İyi hizmet iyi kalite

Ahmet Ayten
Ahmet Ayten 5 ay önce

Güler yüzlü kaliteli ilgili,hizli işçilik gözünün önünde yapıliyor k.maras esnafınin kalibre olarak çok üstünde kalite esnafdir nedirlioglu . Yıllardır lastik alirim on no.besyildiz.iyi ki varsin bu işin vakkosudur nedirli.....

Tarık Bulut
Tarık Bulut 11 ay önce
Altan ÇAM
Altan ÇAM 11 ay önce
Muhlis N
Muhlis N bir yıl önce

Kazıklanmak isteyen buyursun gelsin

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.