Dulkadiroğlu
Lastiğimin havası biraz inmişti gittim sibobu değişecek dediler ne kadar ücreti dedim takmasıyla 250tl dediler tamam dedim lastiği sokemediler ustaları yok sokrmeyincede yırtılabilir dediler sonra geri sağlam bir şekilde söktü yaptı sonra 400tl talep etti zam gelmiş dedi iş bittikten sonra akümünde değerini merak ettim akü biraz sıkıntılı ölçebilir misiniz dedim tamam dedi ölçtü akü hakkında bilgisi tamamen yok 2 farklı yerde akümü ölçtürdüm ücret talep etmediler 3 sn lik iş için aküyü ölçtükten sonrada 100tl talep etti kesinlikle gitmeyin çok bilinçsizler ve fiyat kandırması yapıyolar.Önünden bile geçmeyin esnaf değiller.
Kışlık lastik takmaya 1800₺ aldılar.Fiyat çok yüksek.
Sıra takibi yok her gelen kaynak atıyor tabelaya rot ayarı yazmışlar rot yapmıyorlar gereksiz pahalı
Önünden bile geçmeyin, beş kuruş etmezler. Yapılacak işi çor çocuğa veriyorlar. O da iş yapayım derken bir yerlerini kırıyor. Gidin mahalle aralarında küçük esnaf lastikçilere yaptırın daha iyi yapar. kesinlikle tavsiye etmiyorum.
İyi hizmet iyi kalite
Güler yüzlü kaliteli ilgili,hizli işçilik gözünün önünde yapıliyor k.maras esnafınin kalibre olarak çok üstünde kalite esnafdir nedirlioglu . Yıllardır lastik alirim on no.besyildiz.iyi ki varsin bu işin vakkosudur nedirli.....
Kazıklanmak isteyen buyursun gelsin