Güdül
Şimdiye kadar ana menünün yanındaki pilavın bu kadar lezzetli olduğu tane tane olduğu bir yer görmedim pilavı yapanın eline sağlık çok iyiydi. Ancak döner için aynı şeyi söyleyemem çok sıradan ve gramajı azdı fiyat da oldukça yüksek. Yağlı ve özensiz diye düşünüyorum. Pilav için gelinmeyeceğine göre ana öge bana göre tam olmamış.
Ankara'nın en iyi et dönercilerinden biri özellikle pideli döner yağlı et sevenler için biçilmiş kaftan. Sadece fiyatlarını biraz daha herkes yiyebileceği seviyeye, yüksek kar düşünmeden çekerlerse daha çok tercih edilen bir müessese olacaktır.
Yaglilik cok iyi. %20 kuyruk yagi kullaniyorlar. Gerisi dana eti. Beli biraz marinesi zayif olabilir, sert geldi et biraz ama yine de iyi bir doner. Ekmekler tirnak pidesi, cok taze yumusak gelmiyor. Zayif bence. Lavas denenebilir ellerinde mevcut ise. Doner 8/10 Ekmek 6/10
Ne doyabildik ne tat aldık bayat ekmeğe kocaman tavuk bi kaç sert tavuk dilimi Çay için dklarca beklemeyi saymıyorum bile
Çalışanlardan bir kişi dışında çok ilgilenen yok her işe neredeyse bir kişi koşuyor ,sırf o adam yüzünden hizmete dört puan verdim ,İskenderleri güzel ama pilavları aşırı kıtırdı maalesef,bence masa hijyenine de bi tık özen göstermeleri lazım.
Lezzet desen lezzetli değil, et döner mi yiyoruz yağ mı yiyoruz belli değil. Ayrıca bu kadar ütopik fiyatlara gerek olduğunu düşünmüyorum. 3 tane servis et döner’e 1800 TL vermek mantıklı değil. Bir daha asla gitmem.
Ailecek gidip keyifle tadıyla yemek yedik ortamın ve çalışanların samimiyeti çok güzeldi fiyatı yemeklerin kalitesine göre uygun paranın karşılığını aldık teşekkür ederiz
Oturduk kimse ilgilenmedi, bizden sonra gelenlere öncelik verdiler.
Harika bir döner yedik ve hizmet mükemmeldi teşekkür ederiz.
Ankara'nın eski dönercilerinden. Güzel döneri var
Hacıbayram ziyaretinden sonra ailemle keyifli bir yemek yemek için nazım ustaya gittik ama sonrasında çok pişman olduk. Personelleri çırağından ustasına kadar aşırı kabaydı. Hakaret yemek isteyenler için gayet güzel mekan. Hesabı istemediğimiz halde kalkmamız için hesabı getirdiler. Tekrar çay alabilir miyiz dediğimizde ise ücrete tabi olduğunu sert bir şekilde dile getirdiler. Gerçekten çok pişman oldum gittiğime. Gidecek olanlara asla tavsiye etmiyorum
Döner dendiğinde Hacı Bayram camii çevresindeki en lezzetli döneri yiyebileceginiz bir işletme. Yıllardır çizgisinden taviz vermeyen bu işletmeyi özellikle tavsiye ediyorum. Tatlıların bu arada cok nefis olduğunu belirtmeliyim.
Ciğ et yemek isterseniz gidebileceğiniz bir yer. Ailariş ettiğimiz etler çiğ geldi tekrar pişsin dediğimizde genel tercihten dolayı olsuğu söylendi ve tekrar getirdikledinde de hağda kızartılmış kuru et geldi yine çiydi ve hiç bir nezaket yoktu etkwler kötü personeller kötü ve herhangi bir telafi de yok buranın puanı nasıl bu kadar anlam. Veremedim rezalet bir işletme
1800 Tl tuttu, ben 2000 Tl verdim, hemen düzeltim fazla verdim, ve yüzde yüz emin oödugum halde, hayir vermwdiniz dedi ve göz göre göre 200TL mi yedi garson. Yukaridaki Caminin karsisindaki Nazim Usta Dönercisi. Artik kesinlikle oraya ailece ugramiyacagiz
Mekan güzel döneri iyi yanında sadece bi salatası var fiyatlar yüksek geldi
Döner normal şartlarda görüntü ve lezzet olarak güzel olacakken Dönerin daha önceden kesilmiş kurumuş olanlarının servis edilmesi bütün kaliteyi ve lezzeti sıfıra düşürdü. Yabancı bir misafir olduğumuz düşünülerek böyle bir şey yapılmışsa zaten çok çirkin bir davranış. Belki ben bir daha bu işletmeden hizmet almayacağım. Ama hakkımın bir gün alinacağından şüphem yok.
| (0312) 310 96 68 |
| Dönerci |
| 3.8 / (359 yorum) |