Nazım Usta Hacıbayram Dönercisi

Nazım Usta Hacıbayram Dönercisi

Güdül

Yorumlar
Sinan İ
Sinan İ 2 hafta önce

Şimdiye kadar ana menünün yanındaki pilavın bu kadar lezzetli olduğu tane tane olduğu bir yer görmedim pilavı yapanın eline sağlık çok iyiydi. Ancak döner için aynı şeyi söyleyemem çok sıradan ve gramajı azdı fiyat da oldukça yüksek. Yağlı ve özensiz diye düşünüyorum. Pilav için gelinmeyeceğine göre ana öge bana göre tam olmamış.

Şeyda ÖZEN
Şeyda ÖZEN 3 hafta önce düzenlendi

Ankara'nın en iyi et dönercilerinden biri özellikle pideli döner yağlı et sevenler için biçilmiş kaftan. Sadece fiyatlarını biraz daha herkes yiyebileceği seviyeye, yüksek kar düşünmeden çekerlerse daha çok tercih edilen bir müessese olacaktır.

A Google User
A Google User 3 hafta önce düzenlendi

Yaglilik cok iyi. %20 kuyruk yagi kullaniyorlar. Gerisi dana eti. Beli biraz marinesi zayif olabilir, sert geldi et biraz ama yine de iyi bir doner. Ekmekler tirnak pidesi, cok taze yumusak gelmiyor. Zayif bence. Lavas denenebilir ellerinde mevcut ise. Doner 8/10 Ekmek 6/10

sedat çayır
sedat çayır bir ay önce

Ne doyabildik ne tat aldık bayat ekmeğe kocaman tavuk bi kaç sert tavuk dilimi Çay için dklarca beklemeyi saymıyorum bile

Eylül Çayır
Eylül Çayır bir ay önce
Mustafa Yavuz
Mustafa Yavuz bir ay önce

Çalışanlardan bir kişi dışında çok ilgilenen yok her işe neredeyse bir kişi koşuyor ,sırf o adam yüzünden hizmete dört puan verdim ,İskenderleri güzel ama pilavları aşırı kıtırdı maalesef,bence masa hijyenine de bi tık özen göstermeleri lazım.

Berkay Yalçin
Berkay Yalçin bir ay önce

Lezzet desen lezzetli değil, et döner mi yiyoruz yağ mı yiyoruz belli değil. Ayrıca bu kadar ütopik fiyatlara gerek olduğunu düşünmüyorum. 3 tane servis et döner’e 1800 TL vermek mantıklı değil. Bir daha asla gitmem.

HÜSEYİN SÜMERCAN
HÜSEYİN SÜMERCAN bir ay önce

Ailecek gidip keyifle tadıyla yemek yedik ortamın ve çalışanların samimiyeti çok güzeldi fiyatı yemeklerin kalitesine göre uygun paranın karşılığını aldık teşekkür ederiz

Birhan GÜNGÖR
Birhan GÜNGÖR bir ay önce

Oturduk kimse ilgilenmedi, bizden sonra gelenlere öncelik verdiler.

Selçuk Erden
Selçuk Erden bir ay önce
Mustafa Sener
Mustafa Sener bir ay önce

Harika bir döner yedik ve hizmet mükemmeldi teşekkür ederiz.

Mashar ve Gizem
Mashar ve Gizem 2 ay önce
Barış Demirel
Barış Demirel 2 ay önce
Acar
Acar 2 ay önce

Ankara'nın eski dönercilerinden. Güzel döneri var

Sema Aygör
Sema Aygör 2 ay önce

Hacıbayram ziyaretinden sonra ailemle keyifli bir yemek yemek için nazım ustaya gittik ama sonrasında çok pişman olduk. Personelleri çırağından ustasına kadar aşırı kabaydı. Hakaret yemek isteyenler için gayet güzel mekan. Hesabı istemediğimiz halde kalkmamız için hesabı getirdiler. Tekrar çay alabilir miyiz dediğimizde ise ücrete tabi olduğunu sert bir şekilde dile getirdiler. Gerçekten çok pişman oldum gittiğime. Gidecek olanlara asla tavsiye etmiyorum

Alim SARIASLAN
Alim SARIASLAN 2 ay önce

Döner dendiğinde Hacı Bayram camii çevresindeki en lezzetli döneri yiyebileceginiz bir işletme. Yıllardır çizgisinden taviz vermeyen bu işletmeyi özellikle tavsiye ediyorum. Tatlıların bu arada cok nefis olduğunu belirtmeliyim.

Şevval Yavan
Şevval Yavan 2 ay önce

Ciğ et yemek isterseniz gidebileceğiniz bir yer. Ailariş ettiğimiz etler çiğ geldi tekrar pişsin dediğimizde genel tercihten dolayı olsuğu söylendi ve tekrar getirdikledinde de hağda kızartılmış kuru et geldi yine çiydi ve hiç bir nezaket yoktu etkwler kötü personeller kötü ve herhangi bir telafi de yok buranın puanı nasıl bu kadar anlam. Veremedim rezalet bir işletme

Fred
Fred 3 ay önce

1800 Tl tuttu, ben 2000 Tl verdim, hemen düzeltim fazla verdim, ve yüzde yüz emin oödugum halde, hayir vermwdiniz dedi ve göz göre göre 200TL mi yedi garson. Yukaridaki Caminin karsisindaki Nazim Usta Dönercisi. Artik kesinlikle oraya ailece ugramiyacagiz

Abdullah Aksoy
Abdullah Aksoy 3 ay önce

Mekan güzel döneri iyi yanında sadece bi salatası var fiyatlar yüksek geldi

Ragıp BURAK
Ragıp BURAK 3 ay önce

Döner normal şartlarda görüntü ve lezzet olarak güzel olacakken Dönerin daha önceden kesilmiş kurumuş olanlarının servis edilmesi bütün kaliteyi ve lezzeti sıfıra düşürdü. Yabancı bir misafir olduğumuz düşünülerek böyle bir şey yapılmışsa zaten çok çirkin bir davranış. Belki ben bir daha bu işletmeden hizmet almayacağım. Ama hakkımın bir gün alinacağından şüphem yok.

İletişim Bilgileri
(0312) 310 96 68
Dönerci
3.8 / (359 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.