Eyüpsultan
İlk ısırıkta hataya gittim resmen bi hatayli olarak istanbulda ilk defa isminin hakkını veren bi döner yedim????????????????
sosları ve tavukları süper bi dönerciden beklediğiniz her şeyi veriyorlar sarımsaklı mayonezini denemeyi unutmayın
high quality delicious food
Fiyatlar uygun , dürümler çok soslu , masa da bulunan mayonez ve kendi sosları çok başarılı
Yediğim en kötü dönerdi bütün günü mide ağrısıyla geçirdim sanırım zehirlendim kesinlikle gelmeyin
Harika ben sos delisi bir insanım ve bayıldım. yeni açıldı umarım kalitesi ilk zamanlara özel değildir.Her şey harika tekrar gider ve sipariş veririm
مرررره لذيذه بس خلو البطاطس برا الشاورما
Mükemmel
Nukleer denedim. Tavuk doneri ayrica sade yedim haksizlik olmasin doner rayihasi yok ve kuru. Yani tekrar gitmem. Icerik kismi cok katip karistirilmis. Asiri yagliydi. Patates ler citir degil yag icine cekmis. Lavas guzel fena degil. Genel anlamda midemi Yedikten sonra rahatsiz etti. Islak mendilleri guzel havlu seklinde. Ama onemi kalmiyor tabi. Arkadaslar kibar guleryuzlu. Mekana tavsiyem menü içeriklerini ve sos reçetelerini tekrar gözden geçirmeleri.
| 0538 463 16 01 |
| Dönerci |
| 4.9 / (128 yorum) |