Bağlar
Kapalı ayran istedim açık ayran gönderdiler
Çok kötüydü asla tavsiye etmem
Hijyen olarak kötü ilgi ve alaka yok. Gözlemeli istedim o kadar çok sıcak ki yenilmiyor. Tavsiye etmem.
Acayip güzel döneri tavsiye ederim
Ekmeği süper eti biraz bol olsa gayet iyi olurdu.
Dönerin tadı çok iyi
Et bol olsa güzel olur
Mekan iyi yer güzel kalite iyi
10 numara ⭐⭐⭐⭐⭐
| (0412) 236 00 36 |
| Dönerci |
| 3.8 / (24 yorum) |